Vanmorgen mijn Dacia naar van Kerkhof & Visscher te Rotterdam gebracht voor zijn 3e beurt. Onze auto is van 29-07-2009. Net 3 jaar oud geweest dus.
Het 3e jaar is een controlebeurt waarbij ook de vloeistoffen zitten. De All-in Dacia controleservice kost €65,00 en de ruitenwisserblad achter moest vervangen worden.
Al met al was ik dus incl. BTW €82,00 kwijt. Volgende beurt september 2013. Héél netjes allemaal vind ik zelf.
Ik werd er wel op gewezen dat volgend jaar de auto toe is aan een grote beurt én dat de distributieriem en rollen vervangen moeent worden.
Deze 4e beurt gaat dus wel wat in de papieren lopen. Distributieriem + rollen kost ongeveer rond de €400,00 en dan nog de grote beurt.
In elk geval kun je er nu al rekening mee gaan houden. Ik vond het wel zo netjes dat ik hierop geattendeerd werd. ( kunnen we alvast gaan sparen )
Tot op heden heeft onze Dacia geen hoge kosten met zich mee gebracht. Dus vind ik het allemaal wel acceptabel.
Kreeg ook het onderhoudsprogramma mee waaraan je kan zien wanneer er wat moet gebeuren. Handig !
Ron