onderhoud beurt en prijzen

• H. Mast

net de 15000 beurt bij stam laten uitvoeren. € 65,83 ? ? ? terwijl ze 59 voorschrijven

maar ja kleine materialen 6,83 (?) ben benieuwd wat ze gebruikt hebben voor kleine materialen

en ik moest de ruitensproeiervloeistof bijvullen…(ik had gevraagd of ze dat niet wilden doen, kost je zo weer 5 euro) en had het de avond ervoor zelf gedaan

het reservoir zat gewoon vol!! dus waar ze die wijzheid van daan halen

al met al een dure rekening voor een half uurtje om de dacia lopen……

weet iemand een andere garage in de buurt van Amersfoort die goedkoper is>??

• Henk Mast

net de 15000 beurt bij stam laten uitvoeren. € 65,83 ? ? ? terwijl ze 59 voorschrijven

maar ja kleine materialen 6,83 (?) ben benieuwd wat ze gebruikt hebben voor kleine materialen

en ik moest de ruitensproeiervloeistof bijvullen…(ik had gevraagd of ze dat niet wilden doen, kost je zo weer 5 euro) en had het de avond ervoor zelf gedaan

het reservoir zat gewoon vol!! dus waar ze die wijzheid van daan halen

al met al een dure rekening voor een half uurtje om de dacia lopen……

weet iemand een andere garage in de buurt van Amersfoort die goedkoper is>??

• oscar54

De eerste beurt (15.000) is alleen maar een nakijk beurt.

Prijs zou ongeveer E 35.- moeten zijn.

De dealer heeft waarschijnlijk de prijs van Renault gebruikt.

Ik zou de dealer er nog maar eens naar vragen.

Groetjes, Oscar.

• Paul Molleman

15.00 km 35 euro

30.000 km 185 euro

45000 km 65 euro

Problemen met stoel viel onder de garantie.

Vandaag koelvloeistof controle verbuik nam toe. Mogelijk lek. En de 60.ooo km boudies en remmen.

Mijn garage Kerkhof vischer in Wijk bij Duurstede. Een keruige garage. Net personeel en hulpvaardig.

Gr. Paul

• Molleman

Net gebelt door Kerkhof visscher. Koelvloeistof probleem een dag werk. Garantie wordt as donderdag gemaakt. 60.000 km beurt. Remblokken vernieuwen, bougies e.d. 360 euro.

Wel een aderlating maar valt toch wel mee. Dit was een reguliere beurt bij een punto.

• molleman

Kerkhof Visscher wijk bij duurstede

35 euo 15.000 km

185 euro 30.000 km

65 euro 45000 km

360 euro 60.000 km

garantie: stoel problemen met afstellen bestuurdersstoel en koelvloeistof

• molleman

As donderdag garantie koelstofprobleem met extra distrubutieriem kosten niets want het is garantie. kerkhof visscher is aan te bevelen.

• Harrie Jansma

Hallo,

Net een afspraak gemaakt voor de eerste controlebeurt van mijn Dacia Sandero

bij Auto Haag Zeeuw in Delfgauw.

Zij vertelden mij dat de eerste controlebeurt ca. 65 euro zou kosten.

Ik heb daarop aangegeven dat ik dit veel vindt, aangezien hier ook prijzen van 35 euro

worden genoemd. Zij gaven echter aan dat dit de standaardprijs zou zijn voor

een eerste controlebeurt.

De auto is 1 jaar oud en heeft ca. 15000 km gereden.

Graag jullie reactie.

• remcora

'k zou maar eens kijken naar een andere dealer. Dit is gemiddeld het dubbele van wat normaal is. Renaultprijs?

Je kan ze ook attenderen op het prikbord. Ik verbaas mij werkelijk over de verschillen die gehanteerd worden. Overigens ook over de service, al of geen vervangende auto etc.

Succes en hopenlijk verder veel rijplezier.

• Avaka

Van mijn dealer heb ik begrepen dat de oude prijs niet meer geldt. Het zou nu 65 Euro zijn.