levertijd duster

• riencom

Tonnie,

bedankt voor de info en ik zal hier straks opletten.

Gr,Rien

• frank

ha tonnie mag ik vragen welke dealer dat is bij mijn duster word dit allemaal gedaan met volle tank dus ben benieuwd dan

• Willem

Week 32 (volgende week dus) komt onze Duster Gris Platine Laureate met Pack Robuust bij de dealer en week 33 mogen wij er mee weg rijden. De levertijd is dan 12 weken geweest, valt eigenlijk nog mee, maar we vinden het net lang genoeg.

Ik ben nog steeds zeer geintereseerd in oplossingen die het motor geluid wat verminderen.

• deruis/deruis@hotmail.nl

hoi willem

gisteren onze duster opgehaald in veenendaal en er mee naar huis in hoofddorp gereden.

zo rond de 100 of 120 was onze snelheid.

En wij vonden de herrie veel minder als in de demo's waar we in hebben gereden.

persoonlijk vinden wij het niet nodig om het geluidspakket tenemen.

• RonG

Yihaa(:P) de dealer heeft vanmiddag gebeld, onze Duster is vanmiddag bij hun afgeleverd.

Kenteken word morgenvroeg aangevraagd. Afspraak voor aflevering staat op zaterdag de 21e.

Kan zelf helaas niet eerder omdat mijn vakantie volgende week voorbij is en ik dan geen vrij kan krijgen.

Die paar dagen kunnen er ook wel bij.

Groeten Ron

• PD3JCW

Die van ons, 4x4 laureate brune cajou met pack look, zou deze week komen maar is een week uitgesteld…. dus misschien volgende week……

• john

Duster 4x4 Laureate Noir Nacre metalic is binnen en wordt volgendeweek woensdag afgeleverd bij auto Haag Zeeuw Delfgauw, men is nu de trekhaak en parrot aan het inbouwen.

• mart

mijn duster kan ik dinsdag ophalen

• Ronny

John,

Wanneer had je die besteld??

• john

Hoi Ronny,

Ik heb deze duster 4x4 1-4-2010 besteld.