dacia duster besteld

• JMO

afgelopen zaterdag de Duster Laureate zwart met. op gas besteld. Verwachte levering (eind) januari. Wat mij opviel was dat de kosten rijklaar zo hoog was, ruim 700 euro. Gelukkig kon de dealer er wel iets mee doen. Waarom zijn die kosten nou zo hoog?

• Willem

Morris Schreef:

——————————————————-

> Mijn zwager heeft het consequent over zijn

> OchtendjasX( maar stofdoek klinkt ook lekker!

Ik las in een testverslag;

“Er is maar 1 ding mis met de Duster, en dat is de naam”.

Natuurlijk gewoon een kwestie van smaak.

• Ed

Vandaag ben ik gebeld door de Renault-dealer uit Capelle aan den IJssel om nog even alles op een rijtje te zetten: Vandaag besteld, levering hopelijk begin maart aldus de medewerker. Dit is incl. klaarmaken en opbouwen van Pack Robuust en sidebars, volgens hem. Dus nog 5 maanden te gaan tot ie er staat :S Ik krijg wel tussendoor e-mailberichten van de dealer qua verloop van de bestelling. Heb overigens in Vlaardingen bij Renault Dorzo destijds de testritten gemaakt, maar de leasemaatschappij heeft dus gekozen voor een ander, die bij Rotterdam Alexandrium.

• Bernard

Jij weet nu al je bestelde Duster op 28 januari bij de dealer staat ??

Ik heb op 4 juni 2011 een Duster besteld bij de dealer in Goes. De verwachting was toen dat deze in de 2e helft van september geleverd kon worden maar precies wisten ze dat niet. Vorige week nog maar eens gebeld om te zien of er al wat meer bekend was. Waarschijnlijk wordt deze nu volgende week bij de dealer geleverd maar precies wisten ze dat niet, ik wordt wel gebeld als het zover is ……

Ik verbaas me er dus over dat andere wel hele exacte data te horen krijgen, daarnaast hebben andere ook een veel kortere levertijd. Ben ik nu de enige met deze ervaring ? Ligt dit aan mijn dealer ??

groeten,

Bernard

• Bernard

Moet natuurlijk 4 juni 2010 zijn ;-(

• fokhorn

Bernard,

Ook ik heb in Juni mijn duster besteld. Hierbij gaven zij aan dat hij eind september geleverd zou worden.

Een maand later werd ik gebeld met de mededeling dat zij bericht hadden gekregen van de fabriek en hij eind oktober bij hun voor de deur staat.

Ger

• wil

JMO Schreef:

——————————————————-

> afgelopen zaterdag de Duster Laureate zwart met.

> op gas besteld. Verwachte levering (eind) januari.

> Wat mij opviel was dat de kosten rijklaar zo hoog

> was, ruim 700 euro. Gelukkig kon de dealer er wel

> iets mee doen. Waarom zijn die kosten nou zo hoog?

Bij mijn bestelling en opmaak koopovereenkomst is er met geen woord of cijfer over rijklaar maken en de prijs ervoor gerept zou dat dan in Nederland alleen zijn dat dat aangerekend word ?

Zijn er hier Belgen die dat aangerekend kregen ?

• Willem

fokhorn Schreef:

——————————————————-

> Bernard,

>

> Ook ik heb in Juni mijn duster besteld. Hierbij

> gaven zij aan dat hij eind september geleverd zou

> worden.

>

> Een maand later werd ik gebeld met de mededeling

> dat zij bericht hadden gekregen van de fabriek en

> hij eind oktober bij hun voor de deur staat.

>

> Ger

Dat loopt behoorlijk uit zo.

Is niet leuk, maar wel een goed teken.

Dat is waarschijnlijk omdat de verkopen goed gaan.

In Frankrijk heb ik er ook al een paar zien rondrijden, dus daar loopt de verkoop ook prima.

Bestaan er nog meer Dacia fabrieken anders dan Roemenie?

willem

• Ardi

de laureate

• rien

ben al in bezit van een dacia duster bevalt prima