Duster in het wild gespot? Meld het hier! :)

• Maverick

Buiten mijn eigen zwarte, vanmorgen een andere zwarte op de Hollandsebrug (A6) vanuit Almere en vanmiddag een bruine op de hogering (Almere)

Ik begon al bijna te denken dat ik helemaal alleen was de afgelopen weken ;-)

• Morris

In Hoofddorp rijdt al sinds begin juli een Duster Laureate met pack Look in Griz Basalte rond. Ook rijdt er een zwarte rond. Dit naast de zwarte demo van dealer van Nieuwendijk.

• Geinponem

Vandaag in Bunnik weer een witte gespot. Dit keer met trekhaak, dus een andere dan gisteren in Nieuwegein.

• Maverick

Die zwarte in Hoofddorp kan ik ook zijn want daar werk ik haha

• Morris

En de Griz Basalte staat bij mij voor de deurX(

• Anneke

Vandaag een paar overjarige tieners 1 van in de 50 en 1 van in de 70 gespot in de buurt van schagen en ze vinden hun auto top.

het is een duster 4x4 gister opgehaald uit alkmaar.Wij voelen ons weer 20

• deruis/deruis@hotmail.nl

In hoofddorp rijdt sinds 6 aug ook witte rond want die is van ons

En hij rijdt als een zonnetje

• Morris

Klopt het dat ik hem met een aanhanger er achter zag staan?

• Henkes

Vandaag een bruine Duster Ambiance diesel gezien terwijl wij een ijsje zaten te eten in Bolsward.

De Duster stond daar geparkeerd met de bestuurder nog in de auto, terwijl zijn vrouw even een boodschapje deed.

Mogelijk moest zij een nieuwe beha aanschaffen, maar omdat zij al 60 + :Dwas had hij daar weinig belangstelling voor en bleef hij liever in zijn Duster om te genieten van de ambiance!:)

• deruis/deruis@hotmail.nl

ja morris dat klopt helemaal.

Rij jij ook een duster ?