Duster in het wild gespot? Meld het hier! :)

• deruis/deruis@hotmail.nl

Sorry morris

zag net in een ander berichtje dat je ook duster rijdt

en ben je er blij mee ?

• Morris

Op 2 juli heb ik mijn Duster al in bezit en ben er erg content mee. Hij rijdt super en is geheel naar vewachting. Het is een Laureate 4x2 in de kleur Griz Basalte, met Pack Look. Alle kleuren ben ik al ongeveer tegengekomen, maar met deze kleur ben ik volgens mij nog de enige.

PS. Ik woon in de buurt van WC Toolenburg.

• deruis/deruis@hotmail.nl

Hoi morris

We zijn vanmiddag in de buurt van het winkelcentrum wezen wandelen.

En een beetje zoeken of we jouw duster misschien zouden zien ,want we waren erg benieuwd naar de kleur van de duster.

En ja wel hoor we hebben hem gezien,en de kleur viel niet tegen.

misschien heb je ons wel zien kijken ,dus nu weet je waarom.

groetjes

• Allanoon

Vandaag stond er, twee auto's maast mijn Gris Platine Sandero, een Duster van dezelfde kleur in Amsterdam in de bedrijftgarage (Stopera) :D

Voor het eerst dat ik er een “ andere” Dacia spotte.

• B@TO

Witte Duster voor het eerst in levende lijve gespot in Rijen, iets in het kenteken geloof ik met BHN-1

Zag er wel stoer uit, iedereen bekeek hem op die parkeer plaats met zo'n blik van wat is dit voor een type auto. 8-)

Ik vond hem ook heel mooi in de witte de uitvoering. (tu)

• LED-Lightning

Gisterochtend heb ik een mooie Duster gespot bij het Gaia park bij Kerkrade, met Belgisch kenteken in het bruin. Staat 'm goed hoor!

• HenkM

Staat 'm goed hoor!

Dat van die kleur dat wist je toch??? (:D

Of bedoel je het kenteken??? :D

• LED-Lightning

Woehahaha, ik vind het NL kenteken mooier bij de bruine ;-)

Zal mijn schoonvader niet blij mee zijn want die wonen in België haha

• RonG

Was ik vandaag onderweg naar Valkenswaard kom ik bij Waalre vanmiddag (14.00u) dezelfde zilvergrijze Duster als de mijne tegen.

Heb een vermoeden dat het Frank uit Helmond was(:P)

Gr. Ron

• frank

neee ron jammer genoeg niet ik kan woensdag pas de blije jongen uit hangen dus loopt nog zo'n mooie rond en bevalt hij goed ben zo benieuwd en de leren bekleding mooi afgewerkt vanaf woensdag na de middag rij ik mee met d eblije dusters