Hey Jubbels, prettige vakantie -D .
Het gaat goed met de Duster(s).
Afgelopen zondag werd ik op de A4 t.h.v. het knooppunt Badhoevedorp, ingehaald door een zwarte Duster Laureate met pack look die de afslag naar de A9 nam. Vandaag stond ik op de Drie Merenweg tussen Hoofddorp en Haarlem samen met een zwarte Duster Laureate met pack look voor het verkeerslicht en vanavond kwam ik in Hoofddorp in de wijk Toolenburg een witte Duster in Ambiance uitvoering tegen.
Ik hoop dat deze bestuurders evenveel plezier van hun Duster hebben als ikzelf. Al 10 weken lang stap ik elke keer weer met plezier achter het stuur en verbaas mij er over dat ik zoveel Duster heb gekregen voor een -relatief- lage prijs:)-D
Gistermiddag, rond half twee, op de rondweg in Houten een bruine Duster gespot. Met PackLook en PackRobuust erop. Dat laatste is toch écht niet mijn ding, sorry…
Hij glom me tegemoed, dus wellicht een hele nieuwe? Iemand van hier? Ik reed uiteraard in mijn Bleu Minéral Duster. Op gas, maar daar zie je van de buitenkant niks van. Ben wél te herkennen aan bedrijfsreclame op de voorportieren en Nijntje-zonneschermen achterin.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?