Duster in het wild gespot? Meld het hier! :)

• HenkM

Hey Jubbels, prettige vakantie :)-D .

• Morris

Het gaat goed met de Duster(s).

Afgelopen zondag werd ik op de A4 t.h.v. het knooppunt Badhoevedorp, ingehaald door een zwarte Duster Laureate met pack look die de afslag naar de A9 nam. Vandaag stond ik op de Drie Merenweg tussen Hoofddorp en Haarlem samen met een zwarte Duster Laureate met pack look voor het verkeerslicht en vanavond kwam ik in Hoofddorp in de wijk Toolenburg een witte Duster in Ambiance uitvoering tegen.

Ik hoop dat deze bestuurders evenveel plezier van hun Duster hebben als ikzelf. Al 10 weken lang stap ik elke keer weer met plezier achter het stuur en verbaas mij er over dat ik zoveel Duster heb gekregen voor een -relatief- lage prijs:)-D

• HenkM

14-9 Karwei Valkenburg, Gris Platine Laureate, onze bruine er naast gezet (:P) .

• deruis/deruis@hotmail.nl

hoi morris

We hebben jouw ook zien rijden we kwamen elkaar tegen.

OOk wij rijden er met veel plezier in .

En hebben nog geen dag spijt van de aankoop……

groetjes de ruis uit hoofddorp

• Jubbels

Op de valreep gisteren een bruine Duster gezien. Stond in een zijstraat van de Kurfürstendamm.

200 meter verder stond een oude Dacia 1300.

• Lien78

Gistermiddag, rond half twee, op de rondweg in Houten een bruine Duster gespot. Met PackLook en PackRobuust erop. Dat laatste is toch écht niet mijn ding, sorry…

Hij glom me tegemoed, dus wellicht een hele nieuwe? Iemand van hier? Ik reed uiteraard in mijn Bleu Minéral Duster. Op gas, maar daar zie je van de buitenkant niks van. ;) Ben wél te herkennen aan bedrijfsreclame op de voorportieren en Nijntje-zonneschermen achterin.

• Willem

Weken rondgereden zonder maar 1 Duster te zien en vandaag (26-10-2010) 3 stuks.

1 zandkleurige, staat hem mooi, op de groene kruisweg in Geervliet, de 2e op de A15( een zwarte) en de 3de in Rotterdam , bij de Erasmusbrug (ook zwart).

Mijn dag is weer goed.

Nu nog 3 maanden wachten op onze witte.

Willem

• R2D2

in Deinze ( Belgie ) rijdt een mineral bleu duster rondt sinds gisteren .

groetjes

• Dussie

Vanmiddag in Hoogwoud bij tuincentrum de Boet een zilverkleurige Duster gezien,wij zelf rijden in een zwarte.

• Willem

Vandaag 10-12-10 de eerste witte gespot,op de A15 bij Barendrecht, wat mooooooi, zo 1 krijg ik ook over een maand of wat.

Het wachten gaat nu wel lang duren.

Willem