Duster in het wild gespot? Meld het hier! :)

• tonnie

gespot zaterdagmorgen +/_ 11uur in raalte op het stuk tussen afslag ommen en afslag deventer n zilverkleurige duster.

en zatermiddag om +/_ 18 uur in zwolle op de hanekamp n zwarte duster kent. … ND…….

ik zelf rij sedert 4 augustus in zwolle met de zilverkl. duster (waarschijnlijk de eerste in zwolle) kent. ….-nbh-..

• frank

een zilvergrijze duster gezien laureautte uitvoering met leren bekledeing tom tom aan de a stijl en trekhaak pack look erop gewoon een prachtige auto en rijd zeer fijn ik kan het weten want sinds vandaag is het d emijne heb er d e eerste 100km op zitten

• Lien78

Gefeliciteerd met je Duster en veel veilige kms. gewenst!

De mijne (Bleu Minéral Lauréate) is vandaag voorzien van LPG installatie. Hij lijkt stiller boven de 110km/u en rijdt erg fijn. Werd helemaal blij van het afrekenen na het tanken!

• Avaka

Ik zie ze niet meer in het wild. Ik zie ze steeds vaker rustig op de snelweg rijden!

Het gaat hard met die Dusters. Voor mijn werk zit ik veel op de weg en mijn oog valt steeds automatisch op Dacia's.

Eerst alleen maar MCV's en een enkele sedan. Toen steeds meer Sandero's. Die gaan nog steeds hard.

Ik vermoed dat een MCV straks een zeldzame verschijning wordt tussen al dat geweld van de Sandero en de Duster.

Maar dat vind ik niet erg…. ik hoor graag bij een minderheid! :)

• Vonk

In Geldrop (NB) is er sinds vandaag ook eentje te spotten. De mijne :D

Een Blue Mineral uitvoering. Fijne auto!

• riencom

Tonnie,

Misschien ben je wel de eerst ik Zwolle maar niet de enige in Zwolle.

Ook die mooie bruine van mij … NBX .. rijd in zwolle rond.

Ps: ik dacht dat je een Zwart had?

Groet, Rien

• Lien78

Hehe, ein-de-lijk in de buurt een andere Duster gespot: afgelopen vrijdagmiddag in Doorn, een donkerblauwe. Reed richting dorp, ik reed dorp uit richting Maarn. Het ging te snel om te zien wat voor uitvoering het was.

Iemand van hier??

• ger 52

ik maar denken dat ik de enige met een duster ben in de stad, zaterdag, in mijn straat een bruine duster erbij en een stukje vergerop een zwarte sandero.

Wat wordt het toch mooi in al die straten…………………………………………

• Herman

Heb een bruine in Westende Belgie gezien met een caravan erachter ,,,,,,,,en dat was ikzelf.

• Jubbels

Ben sinds afgelopen zondag in Berlijn. Blijf nog tot zaterdag.

Tot nu toe geen enkele Duster gezien hier (en heb toch al veel van de stad gezien)

MCV's genoeg te zien en enkele Sandero's.

Duster moeten zeker nog doordringen hier.