hallo sandero rijders
In de nazomer zou het probleem van het gaspedaal opgelost worden door nieuwe / verbeterde software / i.v.m het electronisch gaspedaal bij wie is dit al gebeurt .
Dirk
Volgens de laatste brief die ik van Dacia heb ontvangen wordt het probleem nog dit jaar opgelost.
Beetje tegenstrijdig overigens. Aan de ene kant wordt gezegd: er is geen probleem en aan de andere kant wordt gezegd: we gaan het probleem dit jaar oplossen.
Gelukkig heb ik zwart op wit dat het probleem er wel degelijk is en dat er aan een oplossing gewerkt wordt.
nou wij hebben de rechtsbijstand ingeschakeld.
en die gaan nu via de bovag naar de geschillencommissie.
en het werk wat ze doen(arag) is op 14 dagen tijd goed.
maar toch wel afwachten wat eruit komt.
de garage kerres gaf ons de schuld dat we gas hadden ingebouwd.
wilde de auto zien zodat ze konden vaststellen dat het niet aan het gas lag.
hahaha je geloofd het toch zzeker niet hij deed dit al bij het uit de chowroom rijden.
en er is voor de gasinbouw melding van gemaakt,ook dat er een week later gas werd ingebouwd.
we laten de arag dit lekker oplossen.
gr.dacia
Zelf heb ik dit probleem al vanaf juni 2009 en vanaf de eerste week heb ik er direct melding van gemaakt bij de dealer. Kun je nagaan, ik rijdt nu dus al bijna anderhalf jaar op gemalen kikkers
Ik ben uiteraard heel benieuwd hoe het bij jouw met de Arag gaat uitpakken. Mocht je in het gelijk gesteld worden (en daar twijfel ik niet aan) staan we allemaal weer wat sterker richting Dacia.
Hou ons op de hoogte a.u.b.!!
PS. Zelf rij ik niet op gas.
zeker hou ik jullie op de hoogte.
vandaag brief op de post voor de bovag.
is uiteraard in behandeling via de arag.
maar moesten nog iets invullen en tekenen.
en dan gaat het van de bovag uit naar de geschillencommisie.
gisteren hadden we weer bijna een anrijding op een kruising.
ben benieuwd als dat gebeurd wat er dan gezegd word.
gr.dacia
Ik denk dat de meeste Sandero 1.2 rijders geïnteresseerd zijn in het vervolg.
Persoonlijk heb ik niet echt last van het zelfdenkende gaspendaal, ik heb namelijk ondertussen m'n rijstijl erop aangepast (vooral met een koude motor rustig optrekken). Maar mocht er t.z.t. een update komen, dan meld ik mij wel bij de dealer.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?