Sandero 1.2 gaspedaal probleem

• wil

vrijdag jl mijn dacia laten up-daten. vroem vroem is eindelijk weg! toch maar even de snelweg op en ook hier geen (nieuwe) problemen. Het lijkt erop dat ik na een jaar eindelijk een auto heb zoals ik hem in gedachte had bij nieuwkoop. Jammer genoeg geen excuses van Dacia of de dealer Kerres voor de het geleden ongemak van ruim een jaar. Dus voor mij nooit meer een auto van voornoemde dealer en enkel nog een Dacia nu een zeer lange en uitgebreide proefrit!

• frankieboy001

In het begin had ik ook duidelijk last van het vroem-vroem gebeuren.

Maar sinds een week of 1 1/2 is het gevroem-vroem plotseling verdwenen.

Het is overigens een Sanny uit aug 2010.

Ben benieuwd of het weg blijft.

Gr

Frank

• koekoek

Hallo

.A s woendag is het dan eindelijk zover een update voor mijn sandero 1.2 , ben erg benieuwd hoe m'n wagen dan zal rijden .

Hou Jullie op de hoogte wat de resultaten zullen zijn .

Groet Dirk

• Rick

Alvast succes gewenst voor a.s. woensdag en ik hoop dat je net zo enthousiast zal zijn als ik (en anderen) na deze update.

• wouter

Hallo,

Heb afgelopen week mijn Sandero 1.2 laten updaten , en ken mijn auto niet weer in positieve zin.

Het loopt weer geweldig en geen vroem vroem meer.

Dus laat vooral de update wel uitvoeren.

• B@TO

Woensdag a.s. ga ik voor mijn eerste service beurt, tijdens de afspraak maken gaspedaal probleem aangegeven, ze waren van het probleem op de hoogte en gaan de Sandero uitlezen of hij voor een update in aanmerking komt. Besteld begin aug 2009 en geleverd begin feb 2010, ik ben benieuwd.

• Harry kosters

Wil

Heb eind december ook een servicebeurt laten doen bij Kerres Sittard

Zo zeiden niet bekend te zijn met het probleem en niets te weten van een software update

Bij welke Kerres garage ben jij geweest

Ik heb namelijk als sinds de aanschaf hetzelfde probleem

Groet

Harry Kosters

wil Schreef:

——————————————————-

> vrijdag jl mijn dacia laten up-daten. vroem vroem

> is eindelijk weg! toch maar even de snelweg op en

> ook hier geen (nieuwe) problemen. Het lijkt erop

> dat ik na een jaar eindelijk een auto heb zoals ik

> hem in gedachte had bij nieuwkoop. Jammer genoeg

> geen excuses van Dacia of de dealer Kerres voor de

> het geleden ongemak van ruim een jaar. Dus voor

> mij nooit meer een auto van voornoemde dealer en

> enkel nog een Dacia nu een zeer lange en

> uitgebreide proefrit!

• B@TO

(:D Vandaag voor de eerste service beurt geweest en update gaspedaal Sandero 1.2 en jawel hoor weg is het vroem vroem probleem(tu)

Kosten voor dit geheel 35 euro en op de terug weg natuurlijk luisteren, radio uit en geen bijgeluiden meer ook pakt de koppeling weer geleidelijk op bij het weg rijden zoals het hoort. Onderweg op de snelweg had ik het gevoel dat hij in de 5 bij 110 kmh beter door trok als ik gas bij gaf en dan ga je natuurlijk ook op meer dingen letten.

Het geluid is wat holler in de lage toeren en er zit een verschil van 100 toeren lager bij 50 kmh in zijn 4 voorheen 2100 toeren en nu 2000 toeren.Dit viel mij op omdat ik bij deze snelheid op de toerenteller kijk omdat er geen dik streepje bij de 50 op de snelheid meter staat en dus bij de 2000 toeren wel en iets er boven 2100 toeren was 50kmh :D

Is dit bij de andere ge-update rijders ook opgevallen ?

Gr.

een nog steeds blijde(re) Dacia rijder.:)-D

• Rick

Hoi Bato, ik ben ook zeer tevreden over de verbetering na de update, het is me opgevallen dat ik nu veel sneller, langer en met meer souplesse kan wegrijden in de eerste versnelling en ik heb het idee dat de motor iets meer pit ( pk's ?) heeft gekregen. Het is voor mij te vroeg om het benzineverbruik te beoordelen maar ik heb het vermoeden dat dit iets ongunstiger is geworden. Geluid en toeren van de motor is volgens mij gelijk gebleven.

• wil

bij Kerres Maastricht,

en zoals ik nu lees verdienen ze in Heerlen ook een dikke onvoldoende!!!