LPG prijzen vliegen omhoog

• thei

Hebben we een jaar of 25 geleden ook gehad in notime ging de LPG prijs van fl0.35 naar fl0.80 per liter,dat heeft een maand of 3 geduurd en daarna ging de LPG prijs weer snel naar beneden.

• Luuk

De prijsstijging komt door een combinatie van factoren, zegt Jan Dirks van BK-gas.

• Avaka

Vandaag getankt en het prijsverschil tussen een liter LPG en een liter Euro95 was 98 cent!

• Mark L

Diesel en benzine prijs gaat naar boven terwijl de lpg hier op een paar weken tijd bijna 10cent goedkoper is geworden. Prijs per liter hier aan de pompen een goede 61 cent.

• ghostDuster

Avaka Schreef:

——————————————————-

> Vandaag getankt en het prijsverschil tussen een

> liter LPG en een liter Euro95 was 98 cent!

Zo , dat scheelt nogal wat , wat betaal je aan wegenbelastiing met LPG met jouw Daas ?

• thei

Gister in Belgie 52.9 cent betaald voor een liter LPG,dus op een week tijd weer 10 cent lager geworden.

• Avaka

15 Euro extra.

• ghostDuster

Avaka Schreef:

——————————————————-

> 15 Euro extra.

Ik bedoel het zeker niet negatief , ik ben nieuwsgierig ….. is dat per maand ?

Ik vraag alleen wat betaal je per maand aan wegenbelasting per maand , niet iedere forumlezer is hiervan op de hoogte .

• Avaka

Heb het ook niet negatief opgepakt, geef alleen antwoord. :)

Ja, 15 euro boven op het normale tarief per maand.

• Sjaak

Nogmaals: zo zie je maar weer een keer hoe zaken in korte tijd kunnen veranderen. Ik vind LPG ten opzichte van benzine zó goedkoop op het moment dat ik het knullig vind voor de benzinetankers.

Om die groep mensen een beter gevoel te geven, ga ik na tankbeurten direct wat LPG laten weglopen uit m'n tank. Dat sist leuk en benzinerijders weten dan dat je met ze meevoelt !!

Sjaak