levertijd problemen

• Fenneke

Dacia Sandero Stepway 1,6 gris comete besteld op 11-9-2010 en ja echt waar, hij is gister binnengekomen bij de dealer en a.s. vrijdag kunnen we 'm ophalen. Bijna 5 maanden gewacht. Hiep hiep hoera.

• dustergek

asl we nou naar bovenstaande bestellingen kijken ongeacht 4*4 of 4*2 levertijd ligt dus op zo'n 3 tot 4 maanden en gezien sommige reactie van bijv.sandero s klopt dit wel.

nog even geduld dus en wat zal nederland opvrolijken vanaf ongeveer maart met al die nieuwe dacia s op de weg.

vele veilige kilometers allemaal.

en laat het horen he als ie er is.

• edu47

Eind September 2010 duster Lauréate 4x2 besteld leverdatum medio Januari 2011 is niet gelukt,is nu eind Februari 2011 geworden(dealer kan geen zekerheid geven geeft de schuld aan het slechte winter weer)

hartelijke groet Eduard

• hoogie

In oktober 2010 dacia logan mcv besteld, daeler weet nog niet wanneer deze afgeleverd word, kan nog weken duren.

Hierop wachten gaan we waarschijnlijk niet doen, kopen dan wel een demo dacia logan of duster.;)

Groeten, hoogie.

• walther

toch weer wat goed nieuws

bij dealer geweest zegt nu levering week 12 eind maart

besteld 20 dec

4x4 in blauw navy

• Jdisloo

Ik heb op 17 september 2010 een Dacia Logan MCV 1.6 16v 7p griss basalte met euro 5 motor besteld.

Nu nog steeds niet bekent wanneer deze auto geleverd zou worden, ik heb Renault Nederland gebeld op schiphol rijk ivm de levertijd.

Volgens Renault Nederland zitten ze te wachten op een goedkeuring voor dit model eerder kunnen ze dit model niet in productie nemen.

Dit duurt mij te lang ivm APK van mijn huidige auto met de evt kosten.

De verkoper en heeft een mooie aanbieding gemaakt op een demo model Dacia, Is dan wel een Duster geworden met 5 jaar garantie.

Dus ik kan volgende week rijden.

groet,

• Henk v.Weert

Hallo beste Dacia DUSTER vrienden:

Vandaag bij de garage geweest ( Herwers ) in Doetinchem en gevraagd waar de nieuwe Duster bleef die ik op 1 Sept. 2010 had besteld en daar kwm een brede glimlach op het gezicht van de receptioniste en ging heel snel op de computer aan het zoeken en kwam met de mededeling dat de nieuwe auto op Vrijdag 11 Febr. 2011 in Doetinchem zou aankomen , dan nog een paar dagen om hem gereed te maken dus kan ik hem in week 7 ophalen en heeft dan alles bij elkaar 5 1/2 maand geduurd.

Dit wilde ik even hier posten.

Groeten H. van Weert.X(

• Fenneke

Ja hadden wij gedacht dus, morgen nieuwe auto halen. Niet dus!!! Wat blijkt nu, net bericht van dealer gekregen, er moet eerst een nieuwe Europese typegoedkeuring worden uitgevoerd. Er blijkt nu een euro 5 motor = zuinigere motor in te zitten, en niet meer euro 4. Vanwege deze typegoedkeuring levert het RDW geen kentekens. Het kan dus nog een paar weken duren. Het enige voordeel is, dat we in onze Stepway nu een schonere en zuinigere motor hebben. En eigenlijk vinden we dat ook wel fijn.

• delly

Volgens Bochane is vandaag de goedkeuring van de RDW afgegeven voor de Euro5 1.6 V16 motor voor de Logan MCV

• stitch0709

ga ik morgen gelijk ook ff bellen, heb de mijne 18 september besteld. dus wie weet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1