levertijd problemen

• EdwinAM

Ik heb op 28 oktober 2010 mijn Dacia Duster 1.6 16V 110 4x2 Laureate besteld. Vermoedelijke aflvertijd was eerst januari 2011, toen verschoven naar begin februari 2011 en gisteren is de auto ook echt bij de garage afgeleverd. Ben vandaag gelijk even wezen kijken.

Heb ook direct een afspraak gemaakt voor de levering, wordt 18 februari 2011.

Nog even geduld……en dan kan ik ook gaan genieten van mijn nieuwe Duster.

Kijk er echt naar uit, vooral na alle positieve geluiden op dit forum.

gr. Edwin

• ed

1e wk sept 2010 besteld, levering eind febr begin mrt 2011 (levertijd 6 maanden)

Dacia Duster wit, 4x2 Laureate

Extra's: sidebars/Pack Robuust /elec. ramen achter/radio MP3

• dustergek

vandaag bij dealer geweest van 17 januari werd het week 8 nu word leverdag 24 februari en verwachte aflver dag 1 maart.

nog langer wachten.

• Marcol

Duster 4x2 Laureate besteld 25 September, (eindelijk) vrijdag rijden…!

• silverstorm

Vandaag mijn Duster al gaan bewonderen bij de dealer.

Besteld op 30/12/2010.Do 10/2 of Vr 11/2 kan ik hem gaan ophalen.

Van een snelle levering gesproken.

Ge moet niet mooi zijn om geluk te hebben zegt men hé :)o

• edwin

MCV december besteld. Zou eind februari er wel zijn……zou. Wordt nu ergens in mei. Nou ja, lukseprobleem moet je maar denken.

Ik zit net journaal te kijken, vandaar.

• Ardi

Gisteren van dealer vernomen dat onze DD vandaag word afgeleverd en dan nog wachten tot kenteken binnen is(tu)

• ed

Ik ben afgelopen week gebeld door de dealer in Rotterdam, donderdag de ‘Witte Duster’ ophalen en een dag later naar Tirol. Ja, ik durf (:P) De auto 1e week sept. 2010 besteld. Natuurlijk iedereen die binnenkort zijn Dacia tegemoet mag zien, vele veilge kilometers en rijplezier!

• dustergek

jaja net langs de dealer gereden en zag een behoorlijke partij nieuwe dusters staan en maar 1 witte

navraag gedaan en ja hoor het is de mijne besteld 15 oktober nu binnen

volgende week maandag mag ik hem halen

word een lange week

:)

• Patrick 4x4

Zaterdag bij de dealer geweest om de demowagen in 4x4 versie op te halen, ik mocht, in afwachting van de levering van onze eigen auto, testrijden in de 4x4 demowagen (diesel), aangezien ik voor de aankoop enkel met een 4x2 heb kunnen rijden. Terloops nog even geïnformeerd naar de levertijd. De dealer vertelde dat onze auto in het systeem gekoppeld is en dat dit betekent dat de auto gepland staat voor daadwerkelijke productie. Eind april wordt de Duster verwacht bij de dealer, een weekje later kan ik 'm naar waarschijnlijkheid ophalen.

De testrit was trouwens erg leuk!