levertijd problemen

• Dustertje

18-11-2010 besteld en vandaag te horen gekregen dat hij binnen is en wordt afgeleverd 26 maart,dit i.v.m inbouw lpg :)X(

Duster Laureate gris basalt met lpg

Hans

• walther

auto wordt afgeleverd op 1 april (GEEN GRAP)

besteld op 25-12-2010

duster 4x4 navy blue

• Gerard

Geen levertijdproblemen.

Ik heb mijn navy blauwe duster 4x2 1.6 Laureate op 27 december besteld. Ik was voor het eerst sinds jaren weer eens echt enthousiast over een auto en ging dus voor de bijl. Ik heb hem op de valreep van 2010 besteld omdat er dan nog 5 jaar garantie op werd gegeven. Gisteren kreeg ik het bericht van dealer Blokhuis in Bunschoten dat de wagen was gearriveerd. Gisteravond in de regen al even gekeken en de eerste foto's gemaakt. Volgende week zaterdag (26 maart) wordt hij afgeleverd en maak ik dus deel uit van het groeiende legioen daciasten. Ik heb dankzij dit forum en MCVjournaal veel voorpret gehad en trouwens ook veel nuttige tips, waavoor ik jullie allemaal wil bedanken. Ik zal ook na volgende week een trouwe bezoeker blijven met naar ik hoop allemaal positieven berichten. hartelijke groeten, gerard

• Avaka

Kijk, voor dit soort reacties doen we het!

Gefeliciteerd Gerard en veel plezier.

• rienmaas

Hoi

Ik heb ook veel plezier gehad van deze en andere Daciasites. Zie Daciamodellen.nl

• joppie

Ook de andere modellen van Dacia heeft een levertijd, verwachte levertijd is 10 week voor een logon nu dus nog 9 week wachten

• Eddi

Duster Prestige 16V Mineral Blue, luxe versie besteld 15 maart, wordt geleverd 6 mei dus nog 2 weken geduld

• Iris

Dacia Sandero Laureate LPG op 6 september 2010 besteld.

Vermoedelijke leverdatum december 2010. Dit uitgesteld tot begin april 2011.

Nu uitgesteld tot eind juni 2011.

Redenen: Nieuwe emissienormen, LPG inbouw liep vertraging op, tsunami Japan…………..

• Patrick 4x4

Goed nieuws, de dealer belde met het bericht dat de Duster 4x4 zeer waarschijnlijk aanstaande vrijdag aan ons overgedragen kan worden (besteld op 31/12/2010).