levertijd problemen

• dustergek

dit zou de dag dan wezen

word s ochtends gebeld sorry parkeersensoren liggen bij de spuiter dus die moeten later even ingebouwd

toch de auto maar halen wil je het allemaal rond maken kijk je in de auto waar je een extra dure radio in liet bouwen zit er geeeen radio in

nu leen auto meegekregen maar ja netjes is anders woensdag is ie klaar zeggen ze

ben benieuwd

• frans5

Dan valt de wachttijd nog mee, als tenminste de leveringsdatum niet uitloopt ( bij mij 2 weken extra), maar eenmaal in je bezit dan vergeet je de lange wachttijd hoor , zo fijn rijd de Dacia Duster.!!

• Patrick 4x4

Frans,

Dat is zeker waar, mede daar deze website is de voorpret ook al erg leuk. Zoals gezegd was de extra testrit met de 4x4 ook een hele ervaring. Kijken wat de wagen kan in bijzondere omstandigheden (modder, modder, modder en nog eens modder!) Was volgens mij vergeten te melden dat ik de Duster op 31 december heb gekocht, half februari is de auto gekoppeld en levering dus (hopelijk) begin mei. De dealer vertelde dat het ook nog wel eens voor wil komen dat de productie van een bepaalde versie Duster naar voren kan worden gehaald en dat de levertijd begin/half april zou kunnen worden, maar dat is zeker niet de verwachting.

Patrick

• DerRudy

Hoe bedoel je levertijd problemen, nu direct uit voorraad leverbaar (zie onderstaande link)

http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/0b45d282e3fc1da4c302a872fa747719.php?veilingen=2011-03&categorien%5B%5D=9&search=&images=1&pamount=25&show=Toon&kfrom=26&meerfotos=8027

Tegen elk aannemelijk bod….

Update de Duster is dus verkocht voor:

€ 11.514,00 + 15 % Opgeld = 13241 eurootjes.

• anne

Vandaag bericht ontvangen dat de op 30 nov 2010 bestelde duster (4*2, noire, lederen bekleding ect) a.s maandag 1 maand eerder dan afgesproken is af te halen bij de dealer

groet,

Anne

• dustergek

sinds woensdag de gelukkige eigenaar van mijn duster wat rijd dat goed zeg zo blij als een kind.

was het wachten zeker waard.

• ed

1e wk sept 2010 besteld, 24-2-2011 opgehaald bij dealer. Dacia Duster Laureate (wit) full options.

• cargirl

Besteld 27/12/2010, levertermijn 11/02/2011. Dacia duster prestige, 1.5DCi85 zilvergrijs, heb wel nog parkeerhulp en kit voor GPS laten installeren.

Ik heb echter nog 3 weken langer moeten wachten op een kofferbak die ik mee had besteld op 27/12.

• Henk v.Weert

Goeden avond Dacia vrienden,

Ik heb de Dacia Duster 4x2 Laureate Blanc op 1Sept 2010 besteld en heb hem op 22 Febr. 2011 opgehaald.

Groeten Henk van Weert, Doetinchem

• edu47

Hallo Dacia rijders,

Ik heb mijn Duster 29 September 2010 besteld,4 Maart 2011 heb ik hem haar op mogen halen Duster Laureate kleur Gris Basalte extra radio en trekhaak.

Ik ben uiterst tevreden erg fijne auto om in te rijden.

Ik wens een ieder vele fijne en veilige kilometers toe.

groet Eduard