Hallo
Plots vanmorgen gebeld door stam leidserijn , oplossing voor het G probleem is er niet , kan de 17kds2 inruilen voor een extra mooie inruil prijs , we wachten af op hun voorstel.
Groet Dirk
Laat je niet in de maling nemen met een zgn goed bod hebben ze bij mij ook geprobeerd
Het volgende u heeft een nieuwe auto gekocht en u heeft hem betaalt u en de dealer hebben getekend
voor 3 jaar garantie hun lul verhaal we kunnen hem nu niet repareren is niet de zaak van de klant
stond ook niet in de folder dus een slechte deal
maar u heeft betaald voor de kleur
u heeft betaalt voor afleverings kosten
u heeft betaalt voor radio en airco
kortom u heeft betaalt voor een nieuwe auto met een mankament u had beter een auto bij de sloop kunnen halen
dan kun je zulke problemen verwachten
dus ze leveren maar gewoon een nieuwe auto maar wel een goede als die er zijn van dat merk
Bij mijn Sandero (jan2010) is het probleem na een jaar opgelost en daar ben ik blij mee, maar om nou te zeggen dat het daarvoor een auto was rijp voor de sloop . . . . . Zeker niet ! Er was best goed om te gaan met het stotterende gaspedaal, beetje goed concentreren op gas en koppeling en dan het viel wel mee. En verder . . . . na 30.000 km alleen een knipperlichtbolletje vervangen; collega's met 3x-6x zo dure Duitse auto's moeten een paar keer per jaar naar de garage voor allerlei elektrische storingen, daar zou ik meer van balen !.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?