Daar gaan we weer / GASPEDAAL PROBLEEM SANDERO 1.2

• koekoek

Hallo

Plots vanmorgen gebeld door stam leidserijn , oplossing voor het G probleem is er niet , kan de 17kds2 inruilen voor een extra mooie inruil prijs , we wachten af op hun voorstel.

Groet Dirk

• jaap

Laat je niet in de maling nemen met een zgn goed bod hebben ze bij mij ook geprobeerd

Het volgende u heeft een nieuwe auto gekocht en u heeft hem betaalt u en de dealer hebben getekend

voor 3 jaar garantie hun lul verhaal we kunnen hem nu niet repareren is niet de zaak van de klant

stond ook niet in de folder dus een slechte deal

maar u heeft betaald voor de kleur

u heeft betaalt voor afleverings kosten

u heeft betaalt voor radio en airco

kortom u heeft betaalt voor een nieuwe auto met een mankament u had beter een auto bij de sloop kunnen halen

dan kun je zulke problemen verwachten

dus ze leveren maar gewoon een nieuwe auto maar wel een goede als die er zijn van dat merk

• Sandinista

Bij mijn Sandero (jan2010) is het probleem na een jaar opgelost en daar ben ik blij mee, maar om nou te zeggen dat het daarvoor een auto was rijp voor de sloop . . . . . Zeker niet ! Er was best goed om te gaan met het stotterende gaspedaal, beetje goed concentreren op gas en koppeling en dan het viel wel mee. En verder . . . . na 30.000 km alleen een knipperlichtbolletje vervangen; collega's met 3x-6x zo dure Duitse auto's moeten een paar keer per jaar naar de garage voor allerlei elektrische storingen, daar zou ik meer van balen !.

• Rick

Wat een negatief gezeur Jaap, sorry hoor, na de update was ik wel blij met het resultaat …het vroem vroem was immers voorbij, maar ook voor de update genoot ik van m'n Sandero 1.2 Zelfs met een vroem vroem motor zou ik zonder meer weer gaan voor een Sandero 1.2 ..

zo, dat moest ik even kwijt. ;)

• Rens

Goed nieuws, afgelopen week weer een update uitgekomen. Heb morgen 45.000 km beurt en ze gaan gelijk de update doorvoeren. Hopen dat de problemen voor de oudere sanderos nu ook opgelost zijn!

• koekoek

Hallo Daciasten

Eindelijk de update is er van de sanderoos plaat nummers kds en andere , morgen om 10.15 verwacht bij Stam leidserijn kunnen we nog hoop hebben dat het inderdaad lukt ???? we zullen zien.

Groet Dirk

• jack

Eindelijk ………….nou was er al bijna klaar mee met die k.. SANDERO 1.2…ik erger me er nog iedere keer aan als ik optrek en dat is in september al weer twee jaar.Maar wacht jullie bevinding nog even af en anders ruil ik hem in na 17000km voor een echte auto

• jack

en Dirk heeft de up date geholpen?????

• Rens

Heb hier nog onvoldoende kunnen testen, maar deze ochtend ieder geval zonder gestoot en gevroem weggereden. Ben hoopvol :)

• Barrabas

(tu) Je buren gaan het missen het “vroem,vroem” geluid misschien jezelf ook en denk je met een andere auto te rijden.In elk geval veel succes met je nieuwe motorgeluid,hopelijk niet teveel nadeel met het vermogen.Hoe ons op de hoogte.:)