Dacia Lodgy

• Mark

Ziet er al beter uit dan die afbeelding van een tijdje geleden.

Interieur is mooi, welkom zijn de opbergvakken maar wat mij vooral opvalt is dat ze in al die jaren dat de MCV er is men blijkbaar nooit een van de meest gezegde klachten niet ter hand hebben genomen, namelijk een deftige oplossing voor de laatste zitplaatsen bij de 7-zit.

Jaren al klagen we erover dat die eene plaats die open blijft als je achteraan met 1 man zit niet kunt opklappen. Of nog beter, waarom gewoon geen systeem zoals in ALLE andere DEFTIGE 7-zitters, 2 zetels die je naar behoefte kunt inzetten?

Heb je maar 1 zit nodig achteraan zet je maar 1 zetel en daarnaast is nog een mooie bergruimte dan.

Ook de klachten van zijdeuren, niks van te zien…

Lodgy, blijkbaar best mooie wagen (moet hem eerst IRL zien) maar imo komt hij nog net enkele stappen te kort om als volwaardige 7-zitter gezien te mogen worden.

• HenkM

Tja DEFTIG is de MCV misschien niet maar functioneel zeker wel.

Het scheelt wel bakke eurie's (voor wat ze nu waard zijn) t.o.v. z.g. wél deftige auto's (ik ken er trouwens geen).

• Mark

Misschien was het nog wat vroeg voor uw oogjes HenkM?

Beter lezen vriend, begrijpend lezen … Het gaat niet om de MCV …

• Martin en Richard de Goeij

Waarom niet op deze DAAS ??? Voor de turbo 1.2 motoren van Clio en Modus etc etc wordt ook al door eurogas een lpg instalatie gemaakt !

Als Dacia deze auto net zo,n succes in deze dure brandstof en crisis tijd wil laten worden als de Logan MCV

geven ze Eurogas de opdracht snel een passende LPG instalatie voor deze auto te laten maken ,waarbij de klant zijn volle fabrieksgarantie behoudt—net als nu bij de Logan MCV .

• Barrabas

Over wat heeft ie het dan HenkM,over een autobus,ha,ha,ha.

Greetz.

• Henkes

(:P) ha ha, mark, het is mooi! En mij hoor je niet klagen!

• willem

Ho, zuiniger??? alleen op de testbank.

Een 1.2 turbo torretje is wel zuiniger als een een gevoelige rechtervoet hebt, maar hang er een caravan achter of rij wat sportiever en je kan de portomonee in.

• willem

Eigen leeggewicht?????

• B@TO

Zo juist in de Telegraaf

http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/dacia/11675322/__Dacia_Lodgy_later_naar_Nederland__.html

• GJvdZ

Wat ik van de achterste achterbank in de MCV nog steeds het onhandigst vind is het beugeltje wat boven de vloer uitsteekt als de bank is opgeklapt. Ik heb al behoorlijk wat dozen daardoor beschadigd. Kleine moeite om dat iets lager te maken lijkt mij.