Xenon in Duster

• Tazteam

Hallo Adriaan, en natuurlijk alle andere prikbordbezoekers.

Er is weer wat gewijzigd ivm de wetgeving tbv xenon.

Linkje:klikkerdeklik

groeten

Philip

• Avaka

Helemaal niet negatief!

Ik heb hier nog geen negatieve reactie gelezen. Wel mensen die hun mening / advies / ervaring / tips aan geven. Daar is een forum voor.

Ik ben oprecht benieuwd naar je ervaringen: Hoe is de kwaliteit? Vind je vrouw het een verbetering? Gaan ze lang mee? Knipperende tegenliggers? Geen inbrand verschijnselen ed.

• LED-Lightning

Inbrandverschijnselen lijkt me sterk, aangezien de standaard xenon slechts 35 Watt is in plaats van 55 Watt bij halogeen. Xenon lampen worden lang zo warm niet

• Tazteam

En, hoe is het met je Xenon afgelopen.

Tevreden met de resultaten??

Ben benieuwd

• bvh079

Nou, de xenon staat helaas nog in de doos. In verband met de wegwerkzaamheden langs mijn werk sloten we eerder vrijdag en zodoende had mijn collega er geen tijd meer voor. Het wordt een weekje doorgeschoven dus :(

• Tazteam

Dan gaan wij samen volgende week genieten van Xenon, jij in je Duster, ik in onze Sandero.

Die van mij ligt ook klaar om ingebouwd te worden, hopelijk een beetje redelijk weer deze week, ik heb geen garage tot mijn beschikking, en moet het dus buiten doen.

• Barrabas

Regen? Je hebt nu toch een interval vooraan EN achteraan !

Ben ook beniewd naar jullie Xenon ervaringen vooral 's nachts. B)

Kijk al uit naar de volgende modificate (Xenon) .:)

En vooral hou ons op de hoogte.

• bvh079

Ik zal vannacht alvast even voor-foto's maken. Vrijdag wordt de xenon gemonteerd, dus ik hoop zaterdag beiden foto's te kunnen laten zien! :)

• Barrabas

Wat is dat nu eigenlijk geworden met je xenon lampen,inbouw,het verschil,beloofde foto's enz.

Of heb ik wat gemist? B)

• bvh079

Ik ben er eerlijk gezegd nog niet aan toegekomen. Er is erg veel tussendoor gekomen met een grotere prioriteit. Ik ga proberen binnenkort wat foto's te plaatsen.