Voor de geïnteresseerden: de lang beloofde foto's.
ik heb via ebay de osram lampen besteld (duitsland) voor de hele voorzijde dus dim -stads(h7 + w5w) en grootlicht (h1) voor 39,83 euro incl verz.kosten zijn gelijk aan de nightguide lampen H7 & H1
Osram H1 NightBreaker Night Breaker PLUS +90% 2er Set + Philips BlueVision W5W
… (Verkoopdatum: 19/10/12
EUR 15,23
Osram H7 NightBreaker Night Breaker PLUS +90% 2er Set Osram H7 NightBreaker Night Breaker PLUS +90% 2er Set )
Verkoopdatum: 19/10/12
EUR 16,70
verz.kosten 7,90 euro
Op de laatste foto is duidelijk een behoorlijke partij strooilicht te zien. Tegenliggers zullen hier NIET vrolijk van worden.
Dit beeld is duidelijk bij veel after market “Xenon” te zien. Bij standaard H7 lampen treedt dit fenomeen niet op en hebben tegenliggers geen last.
Met name bij regen zal dit strooilicht de tegenligger enorm storen terwijl je zelf denkt: “prima lampjes toch? want IK zie prima”.
Lekker, je zult ze maar tegen komen :-( .
Kan me ook niet overtuigen.Heb geen beeld of je nu verder of meer ziet afgezien van dat strooilicht dat er eigenlijk niet moet zijn.
Hou het voorlopig bij mijn H7 Nightvisions waar je duidelijk het witte,blauwe en gele lichtgrens ziet op de weg of tegen een muur en uitmuntende reflecties van reflecterend materiaal..
Maar had dan ook nog liever dat ze wat verder schenen alhoewel het totaal lichtbeeld onder alle weersomstandigheden uitstekend is.
Osram zou ook goeie straffe H7 / H1 hebben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?