Mike stuur je emailadres dan even
kerstens.a@home.nl
Remco Jan Schreef:
——————————————————-
> Transportschroeven zag je vroeger nog wel bij CD
> spelers, maar de laatste 10-15 jaar eigenlijk
> nooit meer gezien. Dus niet zo gek dat je vergeet
> te verwijderen.
Ja die rooie stikker bovenop met de waarschuwing dat je de schroeven moet verwijderen:
Please remove the two cd mechanism transit screws prior to installation or cd's will not play
die zit er natuurlijk voor de sier….
ja ik heb er ook eentje gekocht
gr john
Vandaag een WS164 gekocht bij kruidvat : ruim een jaar na de start van dit draadje wordt nog steeds hetzelfde model verkocht, alleen een tientje goedkoper geworden. Maar… ik kan morgen pas naar de radio luisteren want het Dacia antenne plugje wat in de Blauwpunkt past, past niet in de Watssound. Ben ik de enige die dat heeft ? Bluetoeteren was trouwens in een paar seconden geregeld en ben gelukkig met alle mogelijkheden. Blauwpunkt maar op marktplaats zetten.
Ik heb ook pas een WS-164B radio gekocht bij Kruidvat. Ik heb een SD-kaartje met muziekbestanden in de sleuf gestoken. Het kaartje klikt niet vast. Als ik het bedieningspaneel dichtdoe, moet ik deze aandrukken om contact te maken met het kaartje. Lijkt me niet normaal. Ga ik mee terug naar de winkel. Hebben anderen dat ook dat het geheugenkaartje niet vastklikt?
Het geheugen kaartje hoort inderdaad vast te klikken. Bij opnieuw indrukken komt ie weer los. Je moet met de top van je vinger het kaartje wel goed doordrukken wil deze ‘vast klikken’. Overigens zegt de handleiding dat er tot max 1G wordt ondersteund. Dat klopt niet. Ook SD kaartjes van 2G worden ‘gezien’. SDHC kaartjes kan de radio niet tegen, dan crasht deze en moet je middels de resetknop de boel weer aan de gang krijgen.
Idd je bent niet de enige. Dacia is ook niet de enige die de antenneplug op deze wijze heeft uitgevoerd. Ook bij Opel heb ik een antenneverloopplugje moeten gebruiken. Nadat deze voor de 5e keer losschoot op een weg met kinderkoppen heb ik een antenneplug gekocht die ik moest vastsolderen. Daarna nooit meer problemen gehad. Deze zijn trouwens te koop bij Halfords, Handyman of automaterialenzaak.
Trotse Dacia bezitters!
Het is mij een eer en genoegen om u te vertellen hoe u uw prachtige watssound radio gekoppeld krijgt aan de eveneens prachtige Nokia 95. Uw buren zullen u benijden, niet alleen heeft u een prachtige Dacia, u heeft ook een mooie autoradio, u heeft een stijlvolle mobiele telefoon, en waarschijnlijk ook een bloedstollend mooie Oost Europese vrouw. Ik zie mezelf al zo rijden, wat heb ik al die jaren in Volkswagen, Citroen en Toyota gedaan? Ik lijk wel gek. Over Volkswagen niets dan ellende trouwens, alleen het motorblok was goed, de rest was knudde. Citroen is nou echt “freude am fahren” en Toyota is kwaliteit.
Roemenie, ik kan er toch echt niet van wegdromen, en toch eigenlijk ook niet van de Dacia. Is hij nou goedkoop of zo? Als ik aan Roemenie denk, denk ik vooral aan Borat. Of aan het echtpaar Ceaucescu, met hun kitschpaleis en Elena, die terwijl de bevolking zo arm was als een kerkrat, een krankzinnige schoenenverzameling erop na hield. Niets menselijks is de dictators vreemd.
Tot mijn favoriete Dacia modellen behoren de 1100 en de 1300. Ik neem aan dat u daar in rondrijdt, de rest is saai, te westers. Rijdt je in een oostblok auto dan moet dat er ook een beetje van afspatten vind ik. Hebben jullie ook een foto van de 1300 bestel en de pickup, de bestel wordt in Roemenie liefdevol “”papuc" genoemd, de pantoffel? Ik wil deze monsterlijk lelijke auto eigenlijk wel eens zien, heeft u een foto?
Goed, ik heb jullie inmiddels genoeg beledigd denk ik. Dat is niet mijn doel, ik ken u immers niet, maar Dacia, Roemenie en monsterlijk goedkope autoradio's doet me toch aan groenlinks stemmende ambtenaren of onderwijzers denken, die het onderste uit de kan willen, voor nul centen. Niet aan dikbuikige VVD'ers die Mercedes rijden en als er problemen zijn gewoon naar de garage rijden en in een oogwenk doen deze garages alle bluetooth probleempjes als sneeuw voor de zon verdwijnen. Alles muss punktlich sein, ook de bluetooth verbinding van Mercedes. Kost wel wat maar dan heb je ook wat.
Althans, mijn pa heeft een Mercedes, wou die akelige garage hem een dieselpomp aanpraten, want die was defect. Als hij niet lekt en de diesel goed naar het motorblok pompt, wat wil je dan nog meer? Pa gaat naar een gewone garage waar de auto zondermeer wordt goedgekeurd voor de APK. Prijs dieselpomp: E2000,=.
Na deze gruwelijke berg ellende, zal ik nu ter zake komen. Ga in de N95 naar bluetooth, ga naar rechts naar gekopp. apparaten, wijs uw ws164b aan, klik op opties en ga naar verb. met audioapppraat en klik er op. Nu doet uw n95 het prima met uw autoradio. Fijn he?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?