watssound WS-164B

• Avaka

Dat zou niet moeten hoeven Peter. De Dacia is op de juiste manier voorbedraad.Peter schreef:

• Peter

Bedankt Avaka. Ik heb net geprobeerd de radio te monteren. Krijg hem er met geen mogelijkheid in. Hij klikt niet. Is nog ca 2 mm over. De kabel(s) zit in de weg.

Ik ben er maar mee gestopt. Ben bang dat eea geforceerd wordt. Heeft iemand hier ook problemen mee gehad??? Hoe hebben jullie dat opgelost?

• Bertus

Kreeg hem in eerste instantie ook niet op z'n plek maar na wat draaien van de antenne kabel viel hij er zo in.

• Peter

Ga het morgen maar nog eens proberen! Bedankt Bertus.

• Raddraaier

Avaka, bedankt voor je input, maar dat is het probleem niet. Kwaliteitsradio's houden zonder voeding het geheugen vast voor circa 1 minuut, deze Watssound kom bij het starten een honderste van een seconde zonder stroom (eigenlijk wel stroom maar met een spanning van 10,5v) te zitten en verliest z'n geheugen. Heeft te maken met of ze bij het design aandacht hebben besteed aan een condensatortje of spoeltje om stroom voor een korte tijd in op te slaan. Het kan ook aan m'n dynamo of accu liggen, maar ik ga de auto niet aanpassen aan een autoradio, daar had de fabrikant gewoon stil bij moeten staan en dat is nou net de scheidslijn tussen het kaf en de koren.

• Arthur van den Hurk

Raddraaier, er is inderdaad een verschil tussen kwaliteit of niet. Ik heb nog geen van de daciasten gehoord met dit probleem … :)

• Raddraaier

Arthur van den Hurk schreef:

>

> Raddraaier, er is inderdaad een verschil tussen kwaliteit of

> niet. Ik heb nog geen van de daciasten gehoord met dit

> probleem … :)

Wat probeer je te insinueren? Dat een inferieure Renault wél kwalitatief is?

• Arthur van den Hurk

Au! Ik denk dat er diverse mensen op deze site jouw mening over inferieure Renault niet helemaal delen.

Ik heb overigens wel eens begrepen dat Dacia de minst storingsgevoelige auto is die Renault ooit heeft gebouwd. In dit licht moet je misschien wel spreken van een SUPERIEURE Renault :)

• desc

Weet iemand hoe ik tel.nrs. in het geheugen(call-list) van de radio kan verwijderen.

Weet iemand hoe het komt dat vaste tel.nrs. wel vauit de radio(call-list) gebeld kunnen worden en 06 nrs niet.

• V40

Is er al iemand die weet hoe je in een volvo de radio moet aansluiten zonder dat je het geheugen bij het starten van de motor weer opnieuw moet instellen. Volgens de technische dienst moest ik A4 en A7 omwisselen maar dat hielp niet. Deed niks meer. Dus nu heb ik de kontakt sleutel draad gekoppeld aan 12v batt. Maar nu gaat die niet meer automatisch uit.

Wie heeft een oplossing…………………………………….