@Ben: Ik hoop voor jou dat het ISO-aansluitingen zijn, want anders gaat het lang duren voordat je 'm geinstalleerd hebt!
Ook ik heb een nieuwe watssound en heb ook het probleem in mijn peug. 206 (nog even!)
Ik heb alleen het probleem als ik de radio aan zet, en dan pas de motor start of als de motor uitval en gelijk opnieuw start), 9 vd 10 keer zijn dan mijn instellingen weg.
Het is geen probleem als ik gelijk doorstart, de radio gaat dan pas aan als de auto gestart is, de instellingen worden dan wel onthouden.
Het is dus niet verkeert aangesloten, maar het gaat alleen fout bij starten.
Is dit ook bij de DACIA of ligt het aan de radio i.c.m. mijn peugiot
V40 schreef:
>
> Hallo Raddraaier,
>
> Heb je nog een oplossing gekregen die hielp, de oplossing die
> ik kreeg was het omwisselen van de A7 en se A4. Maar dat
> hielp bij mij niet nu heb ik door beide draden van continu
> 12V te voorzien geen geheugen verlies meer. Maar de radio
> gaat nu niet meer automatisch uit als ik de motor uitdoe. Dus
> ben ik bang dat één dezer dagen het geheugen van de Batterij
> op is (incl. de radio).
> Voor de rest vind ik het een goeie autoradio met een goed
> geluid en ook een goed ontvangst.
> Ik hoor graag of jij of iemand anders een oplossing weet.
Enige oplossing is starten zonder frontje of radio uitschakelen voor het starten (door lang het on/off knopje ingedrukt te houden).
Ik heb de radio nu redelijk verkent..
Alleen de koppeling tussen een N82 en N95 is en blijft onmogelijk.
De enige manier om dit weer werkend te krijgen is de radio resetten door op het witte reset knopje te drukken. Uiteraard wis je dan ook alle instellingen van de radio zelf. Erg irritant dus!
Er zijn dus 2 oplossingen:
- Elke keer als je de Bluetooth carkit wil gebruiken de radio resetten en opnieuw koppelen.
- Een nieuwe telefoon kopen die deze functie wel ondersteund zoals de N96.
Beide oplossingen zijn dus gewoon kl*te, ik hoop dat een of andere slimmerik toch een oplossing heeft voor dit probleem.
Trouwens, bestaat er een mogelijkheid om AD2P uit te zetten?
Begint anders erg irritant te worden. Je kunt het wel telkens negeren maar zo blijf ik bezig. Ik wil het gewoon helemaal uitzetten/verwijderen.
mama van meisje schreef:
>
> Hoi,
>
> Dank je maar hoe doe ik dat exact?
Ook ik vind het een prima apparaat.
Bij mijn auto (oude Volvo 145) zit de radio klem bovenop de cardantunnel, dus is de afstand tot de microfoon vvor handsfree bellen, wel heel groot en word het geluid voor de ontvanger ook nog eeens gestoord door geluiden van de versnellingsbak en cardanas.
Weet iemand of er een losse microfoon te koop is voor dit toestel?
peter schreef:
>
> Ook ik vind het een prima apparaat.
> Bij mijn auto (oude Volvo 145) zit de radio klem bovenop de
> cardantunnel, dus is de afstand tot de microfoon vvor
> handsfree bellen, wel heel groot en word het geluid voor de
> ontvanger ook nog eeens gestoord door geluiden van de
> versnellingsbak en cardanas.
> Weet iemand of er een losse microfoon te koop is voor dit
> toestel?
Als je via je bluetooth radio gebeld wordt, dan blijft de microfoon van je telefoon actief. Wat ik je kan adviseren is om een telefoonhouder aan te schaffen die aan je raam bevestigd kan worden.
Verder wordt monotoon geluid van een cardanas en/of versnellingsbak door de software voor ruisonderdrukking gefilterd, dus dat is niet zo'n probleem.
Om antwoord te geven op je vraag. Er is geen externe microfoon aansluiting mogelijk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?