watssound WS-164B

• Pogo

Raddraaier,

> 206-je ….. de Bluetooth autoradio bij de Kruidvat ….. (HTC Touch Diamond) …..

Interessante combinatie, bij mij 307 - Radio Kruidvat - HTC Touch Cruise

Zelfde probleem (geheugen valt weg bij starten auto). 12V Continu en 12V Contact zijn goed aangesloten. Jammer dat er geen echte oplossing is, behalve dan frontje later plaatsen. Wanneer iemand een echte oplossing heeft (bijv. condensator + weerstandje ertussen maken) dan houd ik me aanbevolen.

• willem zeeman

Hallo,

Had hetzelfde probleem, rode en gele draad verwisselen en klaar is kees

Suc 6

• Eugenius1960

Hallo,

Kijk hier eens. Dit is een identieke radio, maar niet met het budgetprijsje dat bij een Dacia past. Al met al nog steeds heel betaalbaar! Mocht de link niet (meer) werken: het gaat om een MARQUANT Autoradio/CD/MP3,Type: MCR-732, Art. nr. 121100

http://www.kijkshop.nl/product/25533/251-270-272/beeld_geluid/car-audio/autoradios/marquant-autoradio-cd-mp3-mcr-732/

Laatst was de zelfde radio in de aanbieding bij Ben van Dijk (regio Uden e.o.).

Ik denk dat je bij Kijkshop meer service kan verwachten, als bij Kruidvat. Dat maakt de meerprijs meer dan goed!

• Jubbels

De watssound is nu ook weer in de aanbieding bij Kruidvat

Klik hier

• marco3key

Deze autordio is nu weer te koop bij de kruitvat voor 69,99….zie kruitvatwebsite is echt niet duur voor deze alleskunner

• oosthoek

Heb wattsound 164 b gekocht, deze ingebouwd, alles werkt alleen als ik hem uitzet staat in het scherm Goodbye te lezen en dit blijft gewoon staan dus de radio gaat niet verder uit. Om hem vervolgens uit te krijgen moet ik eerst de radio resetten.

RaRa hoekan dit??(verholpen worden).

Etto

• ekimov

Ik probeer muziek via een sd kaart af te spelen maar hij zegt dat er niks op staat terwijl er genoeg mp3 bestanden opstaan!!

Iemand een oplossing?

ekimov

• middelsluis

Ekimov, is je SD groter dan 2GB?

Volgens mij is dat zijn maximum, Grotere kaarten kan de radio niet lezen.

Arthur

• ekimov

nee kleiner zelfs

• Avaka

Het duurt soms even voordat het kaartje herkend wordt (Moet even ingelezen worden). Overigens vind ik die SD kaart aansluiting helemaal te gek. Op 3 SD kaartjes van 2Gb (gebruiksaanwijzing zegt maximaal 1Gb maar 2Gb werkt ook) heb ik (vrijwel) onze gehele CD collectie op MP3 gezet. Iets van 150 CD's in een lucifer doosje. Allemaal op minimaal 192kbs dus goede geluidskwaliteit.

Alleen de zoekfunctie door de mapjes heen is wat omslachtig maar voor de rest is het ideaal.

Enkele moeilijke vragen: FAT16 of FAT32 geformateerd? Muziek in mapjes gezet of losse mp3'tjes erop? Muziek in MP3 erop? Leest de PC het kaartje wel goed? Ander SD kaartje geprobeerd? (kosten toch geen drol……) Radio al eens gereset?