Het is inmiddels gelukt, lag idd aan de sd kaart.
Heb zowel fat als fat 32 geformateerd en de mp3 tjes er los op gezet.
Gebruik jij trouwens een gewone sd kaart of bv een ultra 2?
Dit topic is redelijk door de war gedraaid doordat er verschillende problemen door elkaar benoemd worden.
Welke problemen hebben we het nu over:
Gegevens verlies na het afzetten van de auto komt omdat de geschakelde plus verwisseld is met de constante plus.
Het omdraaien van de rode en gele draad lost dit op. (Overigens komt dit bij heel veel autoradio merken voor).
Zo nu en dan gegevens verlies is op te lossen door de geschakelde plus door te verbinden met de constante plus.
Je moet dan wel handmatig de radio aan en uitzetten. (Ook dit probleem komt bij veel meer autoradio merken voor).
Om echo tijdens het bellen via Bluetooth te voorkomen (aquarium geluid) moet je het volume wat zachter zetten.
Dat de CD maar half pakt klopt als je de transport schroefjes niet los haalt (rode sticker!).
Zelf heb ik last gehad van het zo nu en dan wegvallen van de instellingen. Dat gebeurde om de paar maanden of zo.
Zoals omschreven heb ik dat opgelost door de geschakelde plus door te verbinden met de constante plus. Groot voordeel hiervan is dat
je de auto dan niet meer op contact hoeft te zetten. Nu kan ik ook muziek spelen tijdens het auto wassen, knutselen of wanneer ik sta te
wachten op een parkeerplaats.
Verder ondervind ik geen enkel probleem met deze alleskunner van Watssound en ben er zelfs zeer tevreden over.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?