Waarom Dacia

• Jubbels

Intruder,

Dacia is een levensstijl en daar hoor jij gelukkig niet bij.

Laat iedereen zijn levensstijl.

Het beste in je “voiture” :?

• DeJohan

Nou ja.. Ik moet hem wel gelijk geven. Als ik het geld had voor een austin-Martin DB9 of zelfs een Lexus dan zou ik een dergelijke auto kopen.

Maar zolang ik niet zwem in het geld en ik eigenlijk niet veel geef om een auto, kies ik voor maximaal auto voor minimaal geld. En daarom heb ik een dacia besteld.

Veel auto voor weinig geld. Geen flauwekul die stuk kan gaan en geld kan kosten. Maar ik kies Dacia niet uit levenstijl hoor. Als ik de staatloterij win, komt er toch echt een andere.

• Jubbels

Voor mij is een auto primair een ding om me van A naar B te verplaatsen.

Ik vind de Dacia een pracht wagen omdat het zeker waar voor je geld is, weinig problemen kent en je kunt er nog zelf aan sleutelen en dingen zelf toevoegen etc.

Ik rijd nog tot het einde van dit jaar een (lease) Opel Zafira, maar aan dit soort auto's, en de meeste anderen ook, is zelf niets te veranderen.

Zeker niet op electrisch gebied omdat voor de hele electrische installatie een Canbus wordt toegepast.

Sluit je iets aan dan raakt het hele systeem in de war, zelfs een trekhaak zelf monteren, extra lampje in passagiersruimte, andere radio geeft al problemen.

Geef mij dan maar het “ouderwetse” Dacia systeem. Werkt altijd en niet storingsgevoelig.

Ben tot nu toe heel tevreden met mijn MCV.

Zelfs met hulp van de staatsloterij zou ik niet in een zo'n “posh” car willen rijden.

Dus voor mij toch een levensstijl, maar ja, iedereen is (gelukkig) anders.

• henk

ik vind myn dacia sandero lauriate 1.6 een fyne auto iedere morgen als ik naar myn partym baan gaad is het een lust om er mee te ryden waar ving je zo,n auto voor die prys hy is nu een jaar oud en de km stand is 20000 dit is echt een auto ?/de meeste tiepe auto,s in deze prysklase zyn koek trommels die hebben een slechte weg ligging hebben als je zo lang ben als ik 196 m dan moet je ygen er in perzen nee ik ben bly met myn dacia

• Johnny Logan

Het valt me op dat Fred, die dit item opstarte, totaal niet reageert. Zal ie nou een Dacia gaan kiezen of niet?

• zakkenvuller

Geen idee, wie het weet mag het zeggen.

• Remco Jan

Misschien staat zijn spaargeld bij de DSB? Dan horen we het vlak voor de kerst wel….

Of hij heeft gewoon geen Dacia gekozen (even op Fred zoeken op de andere auto prikpagina's).

• carl

Zoek ze, Remco.

• Aletta

Tuurlijk kiest Fred voor een Dacia, maar hij kan nu even niet reageren lomdat hi advies opvolgt en een proefrit is gaan maken………… naar verweggistan, omdat hij de Dacia niet meer wil afstaan

• Sandero-stel

Ik denk dat Fred voor de Dacia is “gevallen”, ben alleen bang dat hij een beetje te hard gevallen is…..

Beterschap Fred! (tu)