Waarom Dacia

• henk

ik heb het geld wel om een duudere tekoopen voor ik deeze dacia koch ree ik in audi bmw mecedes myn vrouw zy wel eens als ik alle auto s by elkaar zet had den wy in een huis met gouden deur knoppen gewoond het belang ryste is dat je een goede auto heb die je van a na b breng en dat doet deeze dacia sandero lauriate 1.6??????????????????

• JIMMY

?????

• Samet

@Henk niet lullig bedoelt maar ik zou toch maar een Cursus Nederlands doen ….(tu)

• (T.A.F.K.A.)R.P.

@Samet: “…@Henk niet lullig bedoelt maar ik zou toch maar een Cursus Nederlands doen…”

Mag jij gelijk mee voor 'n update..!

Wat jij hier bedoelt (en dán is ‘t dus WEL met ’n ‘t’…) moest in dit geval namelijk met een d: ‘bedoeld’ (als in: ‘het is niet lullig bedoeld’), dus…

;)

Reginald

(groepskorting mogelijk)

:D

• toine60

Samet,

Het is dus wel lullig. Blijkbaar lees jij te weinig artikelen in dit forum. Laat iedereen in zijn of haar waarde!

• HenkM

“(en dán is ‘t dus WEL met ’n ‘t’…)”

RP betrapt op een fout leestekentje????

Met “dán” bedoel je toch zeker “dàn”???

Sorry RP, kon het niet laten, kom net terug uit een melige nachtdienst, je kent het wel (:D .

Gelijk heb je natuurlijk wèl.

• (T.A.F.K.A.)R.P.

Ga je moeder pesten, Mobers..!

X(

Of nee. Eigenlijk ben ik al láng ( :D ) blij dat er ‘s iemand verder kijkt dan z’n accent ( :P ) lang is…

De meningen, lezingen en regelgevingen hierover verschillen her en der van tijd tot tijd van inzicht:

IK houd het er i.i.g. (op soms de uitzondering waarbij ik het gewoon niet vind staan; ‘dichterlijke’ vrijheid…) consequent op na, dat elke nadruk die je ‘accentsgewijs’ wilt leggen, d.m.v. een accent aigu ( ´ ) tot uitdrukking komt. Een accent grave ( ` ) gebruik ik alleen als ik wil blèren, en zonder gêne (hé, 'n accent circondakje, ehhh… -flexe..!) een scène wil schoppen. Maar dat eindigt meestal in misère, en dan moet ik weer op appèl…

;)

Hé, maarreh..: láters..!

Reggie

• Samet

Ik weet dat Henk een beetje last heeft met typen

ik vind het niet echt storend maar je bent echt een half uur bezig om de “puzzel” op te lossen en het te begrijpen

dat is jammer want als je er eindelijk uit bent wat hij bedoelt te typen blijkt het iets te zijn dat leuk is om te lezen (:D

@Henk gebruik Word, dat hersteld je fouten ! (tu)

• (T.A.F.K.A.)R.P.

Herstelt. Met ‘n ’t' dus, bedoel je..? (derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijd..: ik herstel; jij herstelt; hij/zij/het -en dus ook ‘dat’- herstelt…)

(:P)

• HenkM

See you to RP :)-D , mijn moeder pesten wordt lastig maar mijn schoonmoeder is i.i.g. errug blij met haar Sandero (:D .