levertijd duster

• Morris

Filip,

Veel plezier bij het ophalen van je Duster. Ik hoop dat alles naar wens zal verlopen. Ben benieuwd naar je -eerste- ervaringen. Tot nu toe bevalt hij mij prima. Vanmiddag nog een (aftersales) gesprek gehad met de verkoper. Ik ga toch over tot de aanschaf van extra isolatie. Dat is hij nu voor mij aan het uitzoeken. Bij 120 km/u is het geluid namelijk meer dan ik gewend was.

• Ronny

Morris

Heeft het niet te maken met de type banden. Ze worden nu toch uitgeleverd met Michelins waardoor het geluidsoverlast bij 120 minder zou zijn?? En een rubberring onder de motorkap plaatsen zou ook helpen denk ik .

Ik hoor graag van je wat de oplossing word.

• Opa van Benjamin

Lange wachttijd? Op mijn eerste Dacia heb ik 6 maanden gewacht.

vandaag een telefoontje van de dealer gekregen: de Duster Laureate is bij de dealer aangekomen.

Deze auto besteld op 26 april 2010. Vandaag 27 juli 2010. De drie maanden.

De dealer moet nog enige accessoires inbouwen (ik ben niet handig) waaronder parkeersensoren.

Radio inbouwen en speakers plaatsen. volgens mij heb ik de standaard radio voor een Dacia gekocht: Watsound.

Omdat het weekend is moet ik nog een paar daagjes wachten, maar dan heb ik ook wat.

• jan de jong

ik heb mijn duster in week 20 besteld en ik ben benieuwd wanneer hij geleverd wordt.

• deruis/deruis@hotmail.nl

vandaag heeft de Dealer gebeld Duster is gelost bij de dealer

6 weken eerder als gezegt is nu nog de trekhaak .en kenteken

dan waarschijnlijk volgende week vrijdag ophalen

ben benieuwd hoe hij er in het echt uitziet

• fokhorn

Vandaag gebeld door de dealer dat de wagen i.p.v eind september pas eind oktober afgeleverd wordt.

Heel vervelend

• Ron67

Hoi Jacob,

Dat is nog eens leuk nieuws. Welke uitvoering Duster heb jij besteld?

Ik heb mijn Duster op 11mei bij de dealer besteld en de levering staat nog steeds op week 35 (1e week september)

Het gaat hier om de Duster 4x2 Lauréate in de kleur Gris Platine.

• Zwad

Hoi Luc,

De verkoper ‘van het eerste uur’ heeft blijkbaar nog nooit gehoord van dat zogenaamde verdeelcentrum van Renault in Drogenbos.

Ik heb dan maar efkens gegoogeld en wat blijkt : in Drogenbos bestaat er inderdaad een Renault-Center, waar al de bestaande modellen van Renault en Dacia tentoongesteld staan en waar er ook een ‘testcentrum’

aan verbonden is. Uit de telefonische inlichtingen die ik er heb ingewonnen blijkt dat men in dit ‘testcentrum’ een afspraak kan ‘organiseren’ , enkel via een dealer, om met een of ander model een testrit te maken.

De tijd van de testrit bedraagt maximum 2 uur. Men is omnium verzekerd, maar wel met een franchise van € 500 wanneer met zelf fout heeft aan het ongeval of de aangebrachte schade.

Het spreekt vanzelf dat ik een afspraak ga organiseren via een andere dealer dan degene waar ik eerst contact heb mee gehad.

Ik houd je op de hoogte.

Gr.

Zwad

• Luc

Zwad Schreef:

——————————————————-

> Hoi Luc,

>

> De verkoper ‘van het eerste uur’ heeft blijkbaar

> nog nooit gehoord van dat zogenaamde

> verdeelcentrum van Renault in Drogenbos.

>

> Ik heb dan maar efkens gegoogeld en wat blijkt :

> in Drogenbos bestaat er inderdaad een

> Renault-Center, waar al de bestaande modellen van

> Renault en Dacia tentoongesteld staan en waar er

> ook een ‘testcentrum’

>

> aan verbonden is. Uit de telefonische inlichtingen

> die ik er heb ingewonnen blijkt dat men in dit

> ‘testcentrum’ een afspraak kan ‘organiseren’ ,

> enkel via een dealer, om met een of ander model

> een testrit te maken.

>

> De tijd van de testrit bedraagt maximum 2 uur. Men

> is omnium verzekerd, maar wel met een franchise

> van € 500 wanneer met zelf fout heeft aan het

> ongeval of de aangebrachte schade.

>

> Het spreekt vanzelf dat ik een afspraak ga

> organiseren via een andere dealer dan degene waar

> ik eerst contact heb mee gehad.

>

> Ik houd je op de hoogte.

>

> Gr.

> Zwad

Ik heb vandaag een mailtje van onze garage onze wagen word geleverd week 46 .

Grts Luc

• Mathijs

Vandaag het lang verwachte telefoontje van de dealer gekregen, onze zwarte Duster is erX(

Nu nog het kenteken aanvragen, mijn eigen autoradio en boxen laten inbouwen en de trekhaak monteren.

Nog een weekje, misschien anderhalve week wachten.

Ben misschien wel de eerste koper die de Duster bij de dealer in Venlo afgeleverd krijgt.

Heb geluk, ik kan ook nog met de Duster op vakantie.

Gisteren tussen Venlo en Gennep op de N271 een witte Duster gezien, zag er ook niet verkeerd uit.

Laat iedereen maar lekker gek worden van de Duster, ze zijn waarschijnlijk allemaal jaloers.