levertijd duster

• filip

dag,,,,zorro,,,hessenatie bestaal al jaren niet meer ,,,is overgenomen door het oosterijkse hodelmaier,,,mijn dealer zei ook dat ze in tongeren worden gelost,,,en daar worden ze vervolgens ontvet,,,,de daelers hebben daar de producten niet voor,,,,hodelmaier had voor het uitkomen van de duster,niet zoveel werk,,,,nu kunnen ze niet volgen om de dacias te gaan ophalen in roemenie;):)-D

• filip

Dag,,,ik heb me niet goed uitgedrukt,,,hessenatie doet opslag en overslag van goederen over heel de wereld,,en vroeger ook auto transport,,,het is het auto transport dat overgenomen is door hodlmaier,,die op hun plaats nog mee werken met hessenatie om de autos te stockeren groetjes filip

• Henk

Vandaag bij de dealer navraag gedaan over tijdstip van leveren.

Ik kocht de auto op 26 april.

Het volgende wist de dealer mij te melden:

- Op 1 juli rolde de auto de fabriek uit

- Op 6 juli op transport naar Nederland

- De auto staat nu in Born

- Op 26 juli wordt aflevering verwacht bij de dealer

- Vanaf aankomst bij de dealer binnen enkele dagen klaar voor aflevering aan mij.

Blijkbaar val ik nog in de groep lucky rijders m.b.t. aflevertijden.

mijn dealer wist te vertellen dat enkele kopers al op eind november staan

• PaulV

3 mei besteld,

morgenochtend is het dan zover, ik ga mijn duster halen, het zal toch niet zo wezen dat ie niet klaar staat zoals ik al eerder heb gelezen, dan ben ik zeker boosssss, afspraak is afspraak, ik ben al jaren klant bij deze renault dealer.zo,n bedrijf moet toch wel zijn zaakjes in orde hebben, ik ga ervan uit dat het een feestje wordt morgen en vrolijk ga rond rijden.:)-D

• Bassie

Dat dacht ik ook dat ze hun zaakjes op orde zouden hebben, maar hij was toch echt niet klaar. Ik was ook heel boos, maar er kon niets gedaan worden. De kentekenplaten waren er niet. Maar na 2 dagen kon ik hem alsnog ophalen. Ik rijd er nu bijna een week in en ik ben helemaal blij met de auto. Hij rijdt erg fijn. De herrie valt me heel erg mee, maar ik kwam uit een 12 jaar oude auto. De levertijd viel me ook heel erg mee, een week of 6. De dealer had hem al in bestelling staan.

• suzuki

nja mensen willen niet graag wachten blijkbaar, heb het eerste bod al gehad bij het tanken wil geen ruzie met het vrouwtje het is nl haar karretje maar 20.000 klonk wel lekker.Maar als je dan de wacht tijden hoort die je links en rechts in acht moet nemen,ook in duitsland duurt het nu een heel stuk langer houd ook rekening met het fijt dat je direct apk plichtig bent na grijze import die vermelding kreeg ik nl ,en dat de garantie (moet je bijkopen in dl) slechts 3 jaar is.

• filip

Dag,,,,,ik ga morgen mijn duster afhalen in de garage ,,,eindelijk na het lange wachten worden we nog beloond omdat de levering 4 weken vroeger valt,,,de radio en de speakers heb ik deze week binnen gekregen via ebay,,,en de garagist gaat alles plaatsen,,,dus morgen word het dus DUSTER DAY,,mijn peugeot 207 heb ik al klaargemaakt om morgen af te leveren in de garage,,,, dus morgen word er nog een verslagje geschreven over de eerste ervaring tot morgen filip

• Ronny

Jullie Allen Veel geluk met de auto Ik moet nog een maand wachten Hopelijk eerder. Ik hoor jullie ervaringen wel.

• fokhorn

Veel plezier met uw nieuwe wagen. Ik moet nog 2 maanden wachten.

• Morris

Filip,

Veel plezier bij het ophalen van je Duster. Ik hoop dat alles naar wens zal verlopen. Ben benieuwd naar je -eerste- ervaringen. Tot nu toe bevaolt hij mij nu prima. Vanmiddag nog een gesprek gehad met de verkoper. Ik ga toch over tot de aanscaf van extra isolatie. Dat is hij nu voor mij aan het uitzoeken. Bij 120 km/u is het geluid namelijk meer dan ik gewend was.