levertijd duster

• tonnie

hallo,

hedenmiddag opgehaald de duster laureate 4x2 . rijdt prima het enige wat tegenviel was dat de tank nog niet halfvol was ( afl.kosten 775 euro !!!!!!!!!)bij aflevering,ik ga er ook niet over zeuren want ik heb er al genoeg woorden gehad bij aankoop.

• filip

Dag,,,ik ben een leek,,,maar wat zijn afleverings kosten??,,hier in belgie kennen we dat gelukkig niet,,en wat houden die kosten in ? FILIP

• Mathijs

Hallo Filip,

Dit zijn de afleverkosten,

Kosten rijklaar maken

Alle consumentenprijzen zijn inclusief BTW en BPM. Voor

kosten rijklaar maken (excl. brandstof en incl. gevarendriehoek,

lifehammer, graveren ruiten, transportkosten, nulbeurt,

deconserveren en poetsen, kentekenplaten, handling- en

administratiekosten) wordt door de dealer onderstaand

bedrag in rekening gebracht (prijzen incl. BTW):

Duster € 540,00

Tonnie; ik heb ook niet meer betaald dan in de brochure vermeld bedrag en krijg volgens afspraak donderdag 12 augustus bij aflevering van mijn Duster een halve tank benzine van de dealer.

• riencom

Tonnie,

gelukgewenst met je aankoop.

Het kan altijd slechter! :X .

Ik heb vandaag maar eens weer gebeld met de dealer in Zwolle.

Niks levering in week 30.Nu denkt hij in week 32 maar dat is niet zeker.

Ik heb nu echt de pest in. Ik heb de Duster bij hem gekocht op 21 april 2010 op zijn verkoopverhaal 2á 3 maanden of eerder.

Dat is nu mij 6e nieuwe auto die heb heb gekocht en boven genoemde werkwijze heb ik nog nooit mee gemaakt.

Ik gemeld dat: Dit is geen basis om vertrouwen te hebben in Renault dealer Oving.

En wij zijn dan ook zeer teleurgesteld.

Je ziet het kan slechter.

Gr Rien

• riencom

Even terug komen op mijn eerst berichtje.

Ik geloof in het goede van ieder mens en dus dat ik de pech heb met de verkoper.

Dus ga ik er vanuit dealer Oving niet zo is.

Afwachten maar!!

Gr Rien

• tonnie

ff gecheckt,

ruiten niet gegraveerd, geen gevarendriehoek, boekjes niet gestempeld wordt morgen toch zeuren

• tonnie

sterkte rien doe je voordeel met mijn ervaringen, morgen gaat vrouwtje terug naar oving

• riencom

Hip Hip hoeraX

Vandaag mailtje ontvangen auto is binnen en ik kan hem volgende week donderdag ophalen.

wij zullen zie hoe dit verder afloopt.

Gr Rien

• riencom

Hoi Tonnie,

Even een vraagje; worden er wel automatten bij geleverd bij de aflevering of heb je hier extra voor moeten betalen.

Ik heb geen idee of deze erbij zitten in de aflevering .

Gr Rien

• tonnnie

er zaten automatten in maar ik heb dan wel 775 euro afl. kosten betaald,mn vrouw is vandaag terug geweest met 4 vragen ;

1.geen gravering in de ruiten (antwoord ,doen we nooit ,toch geeist en is inmiddels gedaan)

2 . halfvolle tank ,antwoord er wordt voor 35 euro getankt

3.geen gevarendriehoek, is erbij gedaan

4 .boekjes niet in gevuld ,alsnog gedaan

alles bij elkaar toch geen reclame,