Misschien een mogelijkheid dat alleen geregistreerde lezers iets kunnen posten. Is op meerdere fora zo. Krijg je ook geen vervuiling.
@Avaka : alle berichten van Henk komen vanaf 1 IP adres dus dezelfde computeraansluiting, wel ben ik erg verbaasd dat dat ene post foutloos Nederlands is en aan de andere taaltechnisch geen touw is vast te knopen,
de ene post enorm positief over Dacia is en de volgende 180 graden andersom.
@Jubbels: alleen geregistreerde gebruikers toelaten is een optie in dit pikbord maar doet afbreuk aan het laagdrempelige karakter van dit prikbord, met af en toe een klein duwtje
de goede richting in kan toch een goede kwaliteit van de discussie worden bereikt. Wel is het zo dat geregistreerde gebruikers veel meer opties hebben op dit prikbord als niet-geregistreerde gebruikers.
grtz
Jack
dacia.startpagina.nl
registreren niet nodig, zoveel romel tref je ook weer niet uit, en als het te gek wordt hebben we een webmaster.
Trommes achter is wellicht iets verouderd, maar wel veel goedkoper dan het vrvangen van schijven, die kromgetrokken zijn.
Reken maar dat rommels achter een dikke honderduizend kilometers meegaan zonder ellende.
Het remvermogen ligt toch in de voorremmen. Die slijten ook het meesty. Valt overigens nooit in de 5 jarige garantie, want deze onderdelen zijn aan normale slijtage onderhevig.
Wat Lien betreft, mijn vrouw heeft ook een beroerde rug en zij was redelijk goed onder de indruk van het zitmeubelgedeelte uit de Dacia.
Alternatief is de Suxuki SX 4, die heeft ook prima stoelen, maar kost een stukje meer en biedt verder minder.
Gas is een goede optie, ga ik ook doen. Even lost van het gereken, iedere week tanken van gas scheelt een paar centen en je weet, de maand is zo om.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?