levertijd duster

• Morris

Mathijs,

Ik was er vroeg bij. Ik had van mijn dealer gehoord dat er op 10 april een Duster op de Renault familiedag in Dronten zou staan. Ik ben daar toen heen gereden en heb er uitgebreid naar gekeken en in gezeten. Aansluitend heb ik hem besteld. Ik heb er dus geen meter in gereden maar Renault/Dacia kennende had ik wel vertrouwen in de wegligging en weggedrag.

Conclusie: Ik was er heeel vroeg bij. Dit wordt de eerste Duster die mijn dealer - Renault/Dacia Badhoevedorp- af gaat leveren. Gisteren wist de dealer mij te vertellen dat ze binnenkort veel Dusters gaan binnen krijgen.

• Mathijs

Hoi Morris,

Ik meende dat ik ergens al eerder gelezen had, dat jij je Duster zoals ik al schreef, halverwege april besteld had.

Nu zeg je inderdaad op 10 april.

Ik heb mijn Duster 2 weken later besteld, bij de dealer in Venlo.

Nu heb ik een kleine hoop, n.a.v. wat jij schrijft, dat hij misschien wel halverwege juli i.p.v. laatst juli/begin augustus geleverd gaat worden.

Wachten duurt altijd te lang.

Succes ermee!!:)

• tonnie

hoy mathijs,

ik heb de duster laureate besteld op 22 april en heb van de dealer bericht gekregen dat ie onder voorbehoud in week 30

afgeleverd wordt dus heb je n indicatie wbt levertijd

• HenkM

22 april besteld (Kerres Heerlen). Komt morgen aan in Born en verwachtte levering over 2 weken. LPG zal nog even moeten wachten op de type goedkeuring.

• filip

Yes;yes,yes,,,mijn duster staat op transport naar belgie,,,de dealer denkt dat hij 3 weken vroeger geleverd zal worden>:D<>:D< ,normaal was hij voorzien voor einde augustus,,maar nu zal het einde julie wordenX( dus kan ik met de duster op reis naar de auvergne,,,het gaat een mooie vis vacantie worden(:D(:D:)-D

• Jan Buffing

Ik was vandaag even bij Bochane/Mafait in Almere.

Daar staan 15 nieuwe Dusters op het parkeerterrein.

Dus zullen er in Almere binnenkort regelmatig Dusters in het wild te spotten zijn.

Groetjes

Jan

• Zwad

Heeft er al iemand de Duster dCi 110 4x4 besteld ? Welke leveringstermijn werd er opgegeven ? Werd hij eventueel al geleverd of werd de levering al in het vooruitzicht gesteld ?

Groetjes,

• Simca

Ik heb geen diesel, maar wel een Duster Lauréate 4X4 besteld.

Half mei besteld, zou in week 38 geleverd worden, dat is dus 18 weken levertijd.

Krijg ik gisteren een brief van de dealer, levering in week 44.

Hier baal ik echt van, krijg een beetje het gevoel dat ik in de maling genomen word.

Groeten

• Maverick

He daar staat die van mij dan tussen X(

• Luc

Ik heb dinsdag een Duster dCi 110 4x4 besteld . Levertijd (Belgie) voorzien begin december.