levertijd duster

• Zwad

Hoi Luc,

Heb jij gelegenheid gehad om proef te rijden ?

Zo ja, wat waren uw bevindingen ?

Ik wacht nog steeds vol ongeduld op een seintje van mijn dealer om met de 4x4 diesel proef te rijden. Volgens de dealer verwacht hij pas tegen half-juli het bewuste model. Ik ben dus “in blijde afwachting”.

Groetjes,

Zwad

• Henkes

Hallo Simca,

rijdt u nog in een simca?

Dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik heb 1 Dacia Sandero en 2 Simca's!

Al heeft dit niets met levertijd Duster te maken, graag even uw antwoord.

Bvd, Henkes.

• Tom

Zwad Schreef:

——————————————————-

> Heeft er al iemand de Duster dCi 110 4x4 besteld ?

> Welke leveringstermijn werd er opgegeven ? Werd

> hij eventueel al geleverd of werd de levering al

> in het vooruitzicht gesteld ?

>

> Groetjes,

Die van mijn vader zou deze week afgeleverd worden (110 dci laureate), besteld in de week van 10 april.

• HenkM

Gisteren een telefoontje van de dealer: hij staat er!!!

Natuurlijk effe gaan kijken.

Dinsdag a.s. wordt hij afgeleverd X( .

Vanmorgen een telefoontje of we evt. zaterdag de (ingeruilde) MCV effe konden missen t.b.v. een mogelijke koper. Natuurlijk gaan we hier aan voldoen.

• PaulV

mijn duster zwart laureate 4x2 besteld 1e week mei, tot nu toe is de planning 27 juli dat ie binnen is, wel zonder radio besteld, voor die prijs heb je een multimedia in je auto 1 din audio met ingebouwde cd/dvd speler en navigatie, uitklapscherm, bluetooth functie, bellen over de speakers,SD kaart usb en IPod aansluiting je hebt dan wel geen bekend merk, maar wel samengesteld uit bekende merken, je kunt alleen de stuurkolom bediening niet gebruiken, ik rijd nu al lang genoeg renault, maar de duster is voor mijn een renault en zeker de comfort, ook zijn er landen die deze auto met het logo renault bestellen. ik heb 2 proefritten gemaakt, het is een dijk van een auto.

• Jubbels

Alvast proficiat Henk !

• Ingrid

Onze Duster is op 7 juni bij het verzamelpunt aangekomen. (Volgens mij in België).

Onze dealer heeft nu al diverse data aan ons doorgegeven, wanneer de auto bij hun zou worden afgeleverd.

Maar hij is er tot op heden nog steeds niet!

Bij het verzamelpunt moeten de auto's stuk voor stuk door een kwaliteitscontrôle, aldus onze dealer.

Het is iedere keer weer een teleurstelling om te moeten horen dat de Duster er nog steeds niet is…

Ik vind het ook zo vreemd dat het zo lang moet duren?!

'Kwaliteitscontrôle', ze kunnen de hele Duster intussen weer uit elkaar halen en in elkaar zetten!

Zijn er mensen die dit verhaal herkennen, of zijn wij de enige ‘gelukkige’!

• PaulV

vandaag gebeld en gevraagd naar de status van mijn duster, de planning was 27 juli, maar is nu al binnen, ik wordt één deze dagen gebelt voor een afspraak om deze af te leveren, hij krijgt eerst nog een 0 km beurt, ben benieuwd wanneer ik hem kan afhalen.:)-D

• Frans

Op 22 april jl. besteld bij Arend Auto Oss:

Noir Nacre Duster 4x4 laureate 1.6 benzine zonder audio en extra luxe.

Extra's: LPG installatie (wordt eurogas), extra 12v aansluiting in kofferbak, cruisecontrol (Gold) en trekhaak.

Omstreeks 26-6-2010 brief ontvangen van Arend: prognose levering medio augustus 2010.

Dus in afwachten maar. :S

• HenkM

Thanks, je komt natuurlijk (onder het genot van een kopje koffie) wel proefrijden neem ik aan (:P) .