Hoi suzuki,
Mag ik zo lomp zijn om te vragen wat dat geintje je kost? (het via Duitsland invoeren heb ik het dan over)
Groeten,
Mike
http://www.daciast.nl
Los van de kosten: een heleboel rompslomp. Verzekering afsluiten, eendagskenteken aanvragen, keuring RDW aanvragen, wachten op oproep, Duster op trailer zetten, voorrijden naar keuringsstation, lopen rond auto heen en accoord bevonden. Documenten meenemen en inleveren bij douanekantoor, wordt naheffing BPM opgelegd. betalen, wachten op kentekenbewijs, kenteken laten aanmaken, op de auto schroeven en rijden maar……………………………….
Daciast Schreef:
——————————————————-
> Hoi suzuki,
>
> Mag ik zo lomp zijn om te vragen wat dat geintje
> je kost? (het via Duitsland invoeren heb ik het
> dan over)
>
> Groeten,
>
> Mike
> http://www.daciast.nl
Dat mag hij kost in duitsland 14.400,00(15.100,00 euro incl alles)De belasting is gelijk aan nl dus daar geen voordeel .Daarna betaal je hier de keuringskosten en de bpm over het totaal bedrag ,de keuring opzich is een kleine 250,00.Ik laat de auto overkomen en zij doen alles voor me verder, ben hier net iets meer kwijt als voor de lauréate ,pack robuust gaat los in de kofferbak anders moet ik daar ook weer extra over betalen.
Kleine tip voor de handige mensen de pack`s zijn in duitsland veel goedkoper net als de opties.Rubbermat hier 65 euro daar 35
Dag dacia verslaafden:)-D,,,ik heb mijn duster ook veertien dagen geleden besteld,,,ik moet wel wachten tot einde jullie of einde augustus,,, daar was de verkoper nog niet zeker van ,,,nu was mijn vraag,,ik ben belg en heb hem 15200 EUR betaald voor de laureate diesel ,, maar waarom zijn deze autos zoveel duurder in nederland dan in belgie ????
In NL hebben we (dacht als enige in EU) een belasting genaamd BPM (Belasting op Personenauto's en Motorrijwielen)
Onder druk van Brussel moeten we deze belasting afschaffen. Gebeurt ook nu maar daarvoor in de plaats komt een zgn Slurptax.
En ook wordt als compensatie de Motorrijtuigenbelasting in stappen verhoogd.
Van de regen in de drup dus.
Ja ja ,,wist ik niet,,maar je ziet wel ,,het is alleen de werkende mens die er mee gestraft word,,als je daarom een paar ton extra moet ophoesten voor de zelfde wagen, dan is da een triestige zaak,,,ben nu gelukkig dat ik ook niet onder dat nederlandse stelsel val,,( zonder bijbedoelingen dat je een nederlander bent:D) en nu maar wachten tot dat hij geleverd word,, minimum nog drie maanden,,wat een geseling:? maar ja het gaat niet anders
oho en dan word je nieuwe wagen ook nog eens gekeurd ,,,bij ons niet ,,als de garage beld om je dacia gaan te halen,,dan is alles ook ok ,,platen van je oude wagen er op schroeven en bollen maar ,, geen keuring voor de volgende vier jaar ,,,of je moet er een trekhaak opzetten ,,dan zou je in( principe) alle jaren naar de keuring moeten gaan,,maar als je dit niet doet kraait er geen haan achter,,of je zou op en flik moeten vallen die het verkeers regelement echt letterlijk neemt ( en dan staat de trekhaak er van vandaag op ) zo gaat dat bij ons ,,dus geen extra kosten X(
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?