Ik weet niet wat een multiriem te maken zou hebben met een lampje van de katalysator.
Maar ik ben ook geen monteur.
Lien,
Een tip voor (Allen) de volgende keer, ik heb destijds een mooi (visite) kaartje gekregen van de verkoper met zijn persoonlijke E-mail adres van de zaak.
En toen gingen er ook wat dingen anders dan afgesproken oa kleur wijziging , uitstel van levering met 3 mnd.
Ik heb toen alleen via de mail zaken gedaan en als hij mij belde gevraagd of hij deze mededelingen in de mail wilde zetten.
Zo had ik alles zwart op wit wat de verkoper toegezegd had.
Sterkte met je Duster komt vast wel goed, maar ik kan je emoties hierover wel begrijpen.
Gr BATO
De helft is mondeling gebeurd, de helft staat op schrift. De financiering én de 500e korting staan op schrift, dus dat is bewijs dat mij twee dingen beloofd zijn, wat er nadien nog maar één werd. De details hebben we moneling besproken, maar ik heb wel een getuige van dat gesprek.
Brief is eruit, ben benieuwd naar hun reactie.
De Duster wacht op onderdelen voor reparatie. Wat ze er allemaal mee van plan zijn, snap ik ook niets van. Maar ik ben geen automonteur, dus misschien is het wél iets heel logisch, hoor. Géén idee. Vind ik ook minder belangrijk: het gaat me erom dat ik die auto zsm weer terug heb, en dattie 't dan doet natuulijk.
En dat gedoe met de verkoper staat eigenlijk los van het stukke-auto verhaal, maar omdat het allemaal tegelijk gebeurd is, is het voor mij wel moeilijk om te scheiden. Eigenlijk is alles misgegaan, en alles bij elkaar is het gewoon een grote bende, die ze ervan gemaakt hebben.
We wachten af. Die auto, dat vind ik het belangrijkst!
Joehoe, sinds vanmiddag rijd ik weer Duster! De dealer heeft ‘m gemaakt. Multiriem vervangen, en toen bleef de storing uit. Ik blijf het een vaag verhaal vinden, maar hee: hij doet ’t weer.
Nu kan ik dus écht gaan ondervaren of het een fijne auto is.
De technische kant van Bochane laat een goede indruk achter: ze hebben ‘m vlot gerepareerd, hij was weer netjes afgetankt en ik kreeg een bloemetje aangeboden voor de sores. Da’s toch netjes!
De verkoop-kant, daar zijn de laatste woorden nog niet over gezegd, grrrr… Sléchte ervaringen mee.
Maar goed: ik weet dus waar de Duster in onderhoud gaat voorlopig, want de technische staf doet keurig zijn werk daar. Chapeau!
Toch raar, he: één bedrijf, en de ene tak prima voor elkaar, en de andere echt prut. Da's best vreemd, vind ik…
Superr! Lien.
Veel rij plezier gewenst met de Duster.
Ach het verbaast me niets het verschil tussen werkplaatsmensen en verkopers. Elk hebben een ander doel
Verkopers zijn nu eenmaal gefocussed op 1 ding en dat is auto's verkopen, mede omdat er ook persoonlijke bonussen
aangekoppeld zijn.
Ik heb wel eens meegemaakt dat een verkoper tijdens het offerte traject mijn naam precies wist als ik langs kwam.
Maar na de bestelling was hij m'n naam alweer vergeten toen ik slechts kwam vragen voor een update van levertijd.
Hai Lien,
Is toch alles goedgekomen, maar dat had ik al verwacht. Wellicht heeft het te maken met ongeduld, een typisch vrouwelijke eigenschap? Hoewel mijn Duster nog steeds bij de garage sta, heb veel andere dingen aan het hoofd want ik ben woensdag uit het ziekenhuis gekomen en heb er nog enkel complicaties over heen gekregen, ga ik het niet redden om je Duster a.s. zondag te bewonderen. Waty het andere betreft, je geschil over de aankooporder, dat wat er op papier staat is rechtsgeldig, mondelinge zaken gelden niet, ook al zou je een getuige hebben. Afwijkende afspraken worden namelijk altijd op de aankoopnota te worden vermeld.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?