Nieuwe Duster al bij garage.... :(

• Henkes

Staat ie zo lang bij de garage Ron? ;)

• toine60

Super Lien, ik ben blij dat dat gedeelte en eigenlijk het belangrijkste gedeelte goed is afgelopen.

Ook ik hoop je Duster met jouw en je gezin erin te zien. Eigenlijk, als je het letterlijk ziet is dat een vreemde zin om te zeggen tegen een vrouw “ik hoop je in je duster te zien…”

Groetjes

Toine

• peter h.

Hallo Lien,

Gefeliciteerd, dat je Duster het weer doet! Wij zijn verheugd dit te vernemen.

Jammer genoeg kunnen wij niet naar de Dacia meeting in Het Doornse Gat komen ivm onze vakantie..

Anders had ik je graag Live ontmoet.

Zoals ik gemeld heb, heeft de werkplaats de auto weer netjes aan je afgeleverd.

Probeer op de Meeting in contact te komen met Herke en Brigit van MCV journaal! Of met Aletta, of Richard zij zijn al jaren Daciast.

Ze kunnen je veel tips uit eigen ervaring geven.

Wij gaan ervan uit dat het nu goed gaat komen en je heel veel fijne km, gaat rijden.

Onze caravan en Sandero staan klaar voor de reis naar Zweden.

We nemen geen laptop mee dus kunnen we even drie weken niet op het prikbord kijken.

Na onze vakantie ga ik lezen hoe het je nu vergaat.

Groeten uit Alphen aan den Rijn,

Peter en Margot.

• rgrutter

Peter en Margot.. een prettige vakantie.

Is het nog gelukt met de bandjes voor de spiegels?

Robert en Janny

• Avaka

Goede reis Peter en Margot!

Jammer dat jullie er zondag niet zijn.

Schudden we elkaar gewoon bij een andere gelegenheid de hand!

• Lien78

Hahaha, Toine, een vrouw in haar duster zien! Goeie! :D

Dank allemaal voor de positieve reacties. Wegens wat tegenslag met andere bezigheden dit weekeind ben ik niet aan het Doornse Gat toegekomen, sorry. Het liep even anders dan gepland.

Ik hoop dat iedereen een leuke dag had? Het weer zat in ieder geval aardig mee.

De Duster doet het prima, stoere bak, zit goed, kan akelig veel in. Ik heb er veel bekijks mee nog; je ziet mensen echt kijken van ‘hee, die ken ik niet?!?’. Leuk.

Succes met wachten op jullie Dusters, en als we elkaar op de weg tegenkomen, zwaaien we even. Toch? ;)