de storing is verholpen

• dacia

gelukkig onze sandero loopt normaal.

was wel een werk van 2 uur maar heeft zich geloond,voor te wachten in een oooo zo vriendelijke garage(td)

maar wij zijn nu de gelukkige rijders van een sandero en nu kunnen we gaan genieten van de auto.

• LED-Lightning

Hiep hoi! :)-D

• Willem M

Helaas, de storing blijkt slechts ‘gedeeltelijk’ te zijn verholpen. Ik belde vandaag mijn dealer om een afspraak te maken en wat blijkt:

De update geldt alleen voor Sandero's van ná oktober 2009 !!!

Als je dus, zoals ik, de Sandero enkele maanden eerder hebt aangeschaft kom je niet voor deze update in aanmerking :X

Ik heb uiteraard direct Dacia Nederland gebeld en ook hier was dit nieuws nog maar net bekend. Er is momenteel geen termijn bekend waarop er voor bezitters van Sandero's van vóór oktober 2009 een update beschikbaar komt (mocht deze er al uberhaupt komen). BALEN dus.

De (overigens zeer vriendelijke) mevrouw van Dacia Nederland gaat nu verder uitzoeken wat mijn/onze mogelijkheden zijn en neemt hierna nog contact op.

Ik hou jullie op de hoogte….

• Avaka

Je kunt je dealer toch gewoon die update laten uitvoeren?

Na alle ellende zou hij daar graag toe bereid moeten zijn.

Of is er een technische reden voor dat jouw Daas daar niet voor in aanmerking komt?

• Rick

Je hebt gelijk, volgens de dealer komen niet alle Sandero's 1.2 in aanmerking voor de update. Volgende week zal de modificatie bij die van mij wel gebeuren, ik ben benieuwd.

• wil

kan toch niet waar zijn? mijn sandero is in januari 2010 afgeleverd dus die zou in principe wel ge-update kunnen worden als het puur gaat wanneer hij op kenteken is gezet. Of heeft het te maken wanneer de auto af fabriek geleverd is?

• Willem M

Ik weet ook niet precies welk criterium ze hanteren. In ieder geval kon men aan de hand van mijn kenteken (en het daarbij behorende chassisnummer) zien dat ik niet voor de update in aanmerking kwam. Er blijkt dus op de een of ander manier een wezenlijk verschil te zitten tussen Sandero's die vóór en ná oktober 2009 zijn gefabriceerd.

Op mijn vraag of de update er dan toch niet ingezet kon worden luidde het antwoord dat dit in mijn geval geen enkel effect zou hebben.

Het lijkt er op dat de mensen die al het langst met het probleem rondrijden dit voorlopig nog een poosje kunnen blijven doen. Zoals in mijn vorige post vermeld is er vanuit Frankrijk nog geen enkel zicht op een mogelijke oplossing voor ons.

Goeie reclame dit….(td)

• dacia

is het geen idee om massal dacia nederland plat te schrijven?

wij hadden de rechtsbijstand ingeschakeld en zelf pittige brieven gestuurd.

maar bij de daeler waren ze niet blij dat we een straat verder ook een klant wakker hadden gemaakt(:P)

dus denk er eens over na(:D

• Fons

Vraagje Dacia, bij welke dealer is jou daas geupdate?

• dacia

Fons Schreef:

——————————————————-

> Vraagje Dacia, bij welke dealer is jou daas

> geupdate?

fons dit was kerres in heerlen.