de storing is verholpen

• jackmol

Vandaag up date laten uitvoeren…………bij de Jong Leiden….Dacia Sandero kenteken 1-9-2009….15000km

Bleek na afloop niet de up date voor het onrustige gaspedaal te zijn maar ergens anders voor.

Konden ze daar niet van te voren zien ….alleen dat er een nieuwe up date beschikbaar was voor Sandero.

Auto rijdt wel iets beter weg ,,,,,,maar is het nog niet helemaal.

Bel wel weer met Dacia Schiphol

• Cees

Net mijn Sandero bij Stam in Bussum gebracht. Gevraagd om de update er in te zetten.

Afwachten wat ze doen, ze bellen me als het klaar is.

Had echter het gevoel dat ze niet wisten waar ik het over had toen ik over de update begon.

Cees

• Richen

Geldt dit enkel voor de Sandero 1.2 of is de update algemeen voor alle Sandero's, ik heb namelijk een Stepway (okt- 2010).

• LED-Lightning

Dit geldt enkel voor de Sandero 1.2. Dit is niet van toepassing op de Stepway.

• dacia

nou we rijden nu 2 dagen ermee geen probleem meer.

alleen is het verbruik iets hoger.

en dat vind ik wel raar.

en het is geen probleem met het gaspendaal het zit

in de computer en die moet geup date worden.

en ja is allen voor de sandero 1.2.

• Cees

Mijn Sandero weer terug, is netjes uitgevoerd. Wat proefjes gedaan en is nu opgelost.

Netjes gedaan door Stam Bussum.

Kreeg ook nog vervangend vervoer, Renault Kangoo.

Ben tevreden over oplossing en de service.

Cees

• peter s

Goedemorgen,

Is dit het “bekende” probleem met het gaspedaal? Mijn Sandero 1.2 komt in februari.

Vraag: is dit probleem dan al verholpen, door bij aankomt van de auto direct de update te verzorgen?

Hoe werkt dit?

Ik hoor het graag.

gr

Peter

• Rick

Misschien is het verstandiger om even bij de dealer te informeren.

• Rick

Dat is prachtig cees, die van ons is volgende week aan de beurt :)

• jaap

gepost 28 jan 2011

hallo lotgenoten

Mijn dacia sandero is vandaag naar de garage geweest de nieuwe softwear heeft niets geholpen.had de verkeerde nummer en van okt 2009 dus een grote teleur stelling .

wat er nu gaat gebeuren zeg het maar voorlopig zit ik met een groot probleem heb voor gesteld geef maar een complete nieuwe moter maar aan de motor ligt het niet zegt d e dealer

Toch vind ik dat dit opgelost dient te worden anders zit ik met een waardeloze auto en spaar centjes weg

wat is dan de moraal nooit geen dacia meer als dit niet word op gelost