Henkes, kijk jij nooit in je privé berichten.
Groet,
Simca
Zwad Schreef:
——————————————————-
> Hoi Luc,
>
> Heb jij gelegenheid gehad om proef te rijden ?
>
> Zo ja, wat waren uw bevindingen ?
>
> Ik wacht nog steeds vol ongeduld op een seintje
> van mijn dealer om met de 4x4 diesel proef te
> rijden. Volgens de dealer verwacht hij pas tegen
> half-juli het bewuste model. Ik ben dus "in blijde
> afwachting".
>
> Groetjes,
> Zwad
Hey Zwad ,
Ik heb niet kunnen proefrijden met de 4x4 , enkel met de 2x4 . Kan je me iets laten weten als je er met gereden hebt ?
Grts Luc
Hey Luc,
Vandaag heb ik zelf maar eens naar dealer gebeld. Ik verkoper die ik vorige keer heb gesproken was afwezig.
De bediende van de verkoopsafdeling wist mij te vertellen dat zij, de dealer dus, pas in week 40, een testwagen 4x4 zouden binnenkrijgen. De bestelde 4x4's krijgen voorrang van levering op de stockwagens, bestemd voor de dealers.
Niettgenstaande er niet kon testgereden werden zijn er blijkbaar toch al meerdere bestellingen van de 4x4 geplaatst.
Volgens de bediende bestaat er nog een kleine kans om toch een testrit te kunnen doen, nl. via het verdeelcentrum van Renault in Drogenbos, waar er mogelijk een testwagen ter beschikking staat van potentiële kopers.
Hiervan was zij evenwel niet 100% op de hoogte en zij vroeg om om morgen dan terug te bellen om contact op te nemen met de verkoper van het 1e uur.
Ik houd je wel op de hoogte.
Groetjes,
Zwad
Vandaag zou mijn duster afgeleverd worden, maar toen ik daar aankwam wist niemand ergens van af. De afspraken zijn per mail gemaakt, dus die kon ik zo laten zien. De verkoper waar de afspraken mee gemaakt zijn is op vakantie. Dus voor niets een halve dag vrij moeten nemen en nu wordt het donderdag. Dus weer een halve dag vrij nemen en weer alle afspraken die ik heb verzetten. Dat is dus een lekkere eerste indruk van deze garage. Daar zat ik nou net op te wachten! Wat een stelletje sukkels!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?