22 april besteld en vandaag afgeleverd.
Dat is bij de renault dealer in leiden. En dan ook nog verschuilen achter die collega. Ja, die is op vakantie………! Wat heb ik daar nu aan. En daarbij was ik vorige week nog geweest om de gegevens van de auto op te halen voor de verzekering. De betaling was al binnen. En dan nog gaat er bij niemand een lampje branden. Ik ben er echt heel boos over.
Niet dat ik precies weet hoe het zit maar er kan van alles invloed hebben op de levertijd.
Het is niet vanzelfsprekend dat iedereen die op 21 april een Duster heeft besteld ook op dezelfde datum hem uitgeleverd krijgt. Je hebt sowieso te maken met een productie straat in Roemenië. Die staat bijvoorbeeld ingesteld op de kleur Cajun (bruin), met motor type diesel, in de uitvoering Ambiance, en ook nog in de uitvoering die alleen in Frankrijk geleverd wordt enz. Staat toevallig de straat ingesteld op jouw type dan kan het maar zo zijn dat die direct meegenomen wordt zodra de bestelling binnen komt. Als jouw dealer even wacht met het doorzetten van jouw opdracht dan scheelt het al gauw een week. Een andere kleur kan ook al gauw een week schelen. Toevallig is er een storing met een bepaalde auto, de trein zit net vol terwijl de jouwe als laatste achter blijft (en als eerste op de volgende trein). Ze rijden er een deuk in op een losplaats (je wilt niet weten hoe ze met je auto omgaan op dat soort plekken….). Er dondert een trein uit de bocht. Je dealer vraagt het kenteken pas aan als de auto bij hem op het terrein staat. Je dealer komt er achter dat hij een fout heeft gemaakt en moet nog opties los bij bestellen en inbouwen. De LPG goedkeuring is nog niet rond ………………… Aaaaaghhhhhh
Zelf heb ik het geluk gehad dat mijn MCV exact binnen 8 weken bij mij op de stoep stond. Dat was snel. En alles klopte.
Zwad Schreef:
——————————————————-
> Hey Luc,
>
> Vandaag heb ik zelf maar eens naar dealer gebeld.
> Ik verkoper die ik vorige keer heb gesproken was
> afwezig.
>
> De bediende van de verkoopsafdeling wist mij te
> vertellen dat zij, de dealer dus, pas in week 40,
> een testwagen 4x4 zouden binnenkrijgen. De
> bestelde 4x4's krijgen voorrang van levering op de
> stockwagens, bestemd voor de dealers.
>
> Niettgenstaande er niet kon testgereden werden
> zijn er blijkbaar toch al meerdere bestellingen
> van de 4x4 geplaatst.
>
> Volgens de bediende bestaat er nog een kleine kans
> om toch een testrit te kunnen doen, nl. via het
> verdeelcentrum van Renault in Drogenbos, waar er
> mogelijk een testwagen ter beschikking staat van
> potentiële kopers.
>
> Hiervan was zij evenwel niet 100% op de hoogte en
> zij vroeg om om morgen dan terug te bellen om
> contact op te nemen met de verkoper van het 1e
> uur.
>
> Ik houd je wel op de hoogte.
>
> Groetjes,
>
> Zwad
Ok,
Bedankt , als ik nieuws heb hoor je het ook ;
Grts
einde april besteld,,,vandaag telefoon gehad,,,mijn duster staat in de garage paeshuisen sint-truiden ,,,,mag hem volgende week vrijdag gaan halen,,,de garage moest nog juist wachten op de trekhaak,,, de andere accessoires gaat hij erop zetten ,,,windschermen vooraan,,,wintermatten vooraan,,,armsteun,,, koffermat erin leggen,,,en trekhaak plaatsen,,,de radio heb ik in duitsland besteld,,,is vandaag al verzonden volgens paypal,,X(><-D
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?