Dagrijverlichting

• Adriaan

Dat wordt dus waarschijnlijk een setje bestellen via onze Belgische vrienden.

• Fredz

De LED-dagrijverlichting waarvoor Dacia samen met Philips speciale houders heeft ontwikkeld, laat ik volgende week door mijn dealer in Oss op mijn nieuwe Duster monteren (dus in het rooster onder de voorbumper).

Die hele set maakt deel uit van de Dacia Winteractie. Inclusief montage kost die €219. i.p.v. €259. Wie dat ook wil, moet wel snel zijn, want de actie loopt tot 2 januari (zie www.dacia.nl).

• Tazteam

Omdat ik wel mijn mistlampen wilde behouden, moest ik creatief zijn.

Staat wel geen e-keur op, maar toch een leuke oplossing.

Staat wel geschakeld met een drl-schakeling, dus gaan uit als dimlicht aan is.

• Avaka

Kijk, dát vind ik nu weer wel creatief!

• pejramakers

En het ziet er nog fantastisch uit ook!

• B@TO

@Tazteam

Mooie oplossing , kun je h.e.e.a uitleggen over deze DLR toepassing? Bijv.: waar gekocht, hoe gedaan en hoeveel de kosten etc.

B.V.D. BATO.

• Tazteam

BATO Schreef:

——————————————————-

> @Tazteam

> Mooie oplossing , kun je h.e.e.a uitleggen over

> deze DLR toepassing? Bijv.: waar gekocht, hoe

> gedaan en hoeveel de kosten etc.

>

> B.V.D. BATO.

Ik heb de ledstrip in de kleur van de auto gespoten, wel eerst de ledjes afgeplakt met schildertape.

Verder alles bij elkaar gesprokkeld, en toen is het knutselen begonnen.

Constante stroom rechtstreeks van de accu, schakelstroom vanuit de zekeringkast, en de andere vanaf het dimlicht.

Massa spreekt uiteraard vanzelf;)

Hier een paar linken.

ledstrips

drl module

Je hoeft ze hier niet te kopen, maar heb je alvast een idee

Grtz

Philip

• Adriaan

Hoi Fred,

Dank je! Dit scheelt een hoop zoekwerk. Ik heb met mijn dealer gebeld en die neemt contact op met z'n collega in Oss.

Ben benieuwd.

• B@TO

@Philip

Bedankt voor de info

Ik dacht dat je zo iets als dit had gebruikt, zie link:

http://www.dealextreme.com/p/t10-21-led-white-light-car-angel-eye-70mm-diameter-25511

Wordt gratis verzonden en ik heb al eens via deze site iets besteld, het duurt even 10 a 14 dagen maar komt wel degelijk aan.

Gr BATO

• Adriaan

Vanmiddag mochten we de Duster ophalen! De dealer heeft er n.a.v. jullie tips vlot werk van gemaakt (bedankt)), naar Oss gebeld voor de onderdeelnummers en de bedoelde dagrijverlichtingmodules zitten er dan ook op. Ze staat erg strak en geeft een hoop licht. Automatisch ingeschakeld wanneer de motor loopt en de dimlichten uit zijn. Wanneer je de dimlichten inschakelt gaan de leds uit.

Ik ben zéér tevreden over het resultaat. Sowieso over het geheel. 't Is echt een prachtige wagen!