dacia duster besteld

• LED-Lightning

Een groot deel van de forummers hier is Nederlander en dat verklaart denk ik waarom er zo weinig dieselen, in Nederland is dat een kostbare bezigheid ivm de wegenbelasting die exorbitant hoog is. Ik zou zelf het liefste diesel rijden (vind het veel fijner rijden dan benzine), maar kan dat niet meer doordat de wegenbelasting zo hoog is en ik niet genoeg kilometers maak.

• GJvdZ

Polo Bluemotion. Dan kan je “gratis” dieselen en je hebt nog een erg fijne auto ook.

• Mark L.

Wil,

Gastank moet jaarlijks worden gekeurd, niet om de 4 jaar!

• HenkM

Te klein…

• Wil

Volgens de verkoopster bedraagt de wegentaks 180 euro per jaar en 63 euro inschrijvingstaks voor in dienststelling voor en diesel .

Welke bedragen vragen ze bij jullie in Nederland dan ?

• LED-Lightning

Hoi Wil,

Het hangt af van de gewichtsklasse waarin je auto zit, maar in Limburg ben je per kwartaal al gauw 287 Euro kwijt (1151 kg - 1250 kg), dus meer dan 95 Euro per maand aan wegenbelasting…

Bron: http://www.belastingdienst.nl/reken/motorrijtuigenbelasting

• Willem

Morgen ga ik een proefrit maken in een Duster.

Zeer waarschijnlijk zal ik er daarna 1 bestellen, ik heb al een offerte op zak.

Het wordt dan een 1.5 DCI 4x4.

De radio wil ik zelf inbouwen, 500 euri vaaor een orginele radio die niet eens supergoed is, vind ik wel idioot duur, zeker voor een budget merk. Zekfs de dealer was het daar mee eens.

Veel plezier allemaal met jullie Dac.

• Ed

Ik heb vandaag de Dacia Duster Laureate 4 x 2 besteld, kleur Blanc Glassier. Opties: Pack Look, radio-cd speler, leer stuur, elek.ramen achter, Pack Robuust, uitlaatkapje, sidebars en een bumperlijst. De auto ga ik rijden voor mijn werk, dus geleased. Ben benieuwd hoe ‘snel’ de Duster beschikbaar zal zijn:S

Naderhand heb ik nog wat wensen, die ik heb opgedaan via dit forum. Dank dan ook aan de medeDusters. Als het witte wonder eenmaal voor de deur staat, maand januari 2011?? zullen er natuurlijk wat foto's verschijnen ter bezichtiging.

• Willem

Ed Schreef:

——————————————————-

> Ik heb vandaag de Dacia Duster Laureate 4 x 2

> besteld, kleur Blanc Glassier. Opties: Pack Look,

> radio-cd speler, leer stuur, elek.ramen achter,

> Pack Robuust, uitlaatkapje, sidebars en een

> bumperlijst. De auto ga ik rijden voor mijn werk,

> dus geleased. Ben benieuwd hoe ‘snel’ de Duster

> beschikbaar zal zijn:S

>

> Naderhand heb ik nog wat wensen, die ik heb

> opgedaan via dit forum. Dank dan ook aan de

> medeDusters. Als het witte wonder eenmaal voor de

> deur staat, maand januari 2011?? zullen er

> natuurlijk wat foto's verschijnen ter

> bezichtiging.

Geinig,

Vandaag heb ik er ook 1 bestelt, ook een witte Laureate, maar dan zonder pack's, maar wel 4x4, gewoon voor de vakantie's, sleurt lekker aan de caravan.

Komt in Januari, voor die tijd wil ik hem ook niet, dan is het een 2011 auto.

Veel plezier met je witte wonder.

Willem(:P)

• HenkM

Wit met beide pack's, ik ben erg benieuwd, wit heb ik al gezien (tu) maar met die 2 pack's wordt het m.i. helemaal af :)-D .

Sterkte met het wachten.